تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
نقطه شروع تصمیم های بهتر، نقطه پایان تصمیم های بدتر است. - برایان تریسی

سیستم هدیه نوسا XP یک نرم‌افزار حسابداری رایگان بسیار قوی است که با اهداف زیر تولید و عرضه شده است:

 

-  انجام عملیات حسابداری در ابعاد کاربرد شخصی

-  بازنمایی محیط کاری و امکانات سیستم مالی نوسا XP برای عموم

- آموزش نرم‌افزار

 

تفکر اصلی طراحان سیستم این بوده که کیفیت بسیار بالای نرم‌افزار و ویژگی‌های آن را به نمایش بگذارند. در عین حال، توان خود را در پیاده‌سازی یک نرم‌افزار مستحکم و قابل اطمینان بازنمایی کنند. پیش‌بینی می‌شود که این نرم‌افزار، به دلیل ماهیت همگانی و رایگان آن به صورت وسیع مورد استفاده قرار بگیرد.

پشتیبانی این نرم‌افزار فقط از سایت شرکت نوسا (استفاده از تالارهای گفتگو، ارسال پیغام مستقیم و رایانامه) امکان‌پذیر است. در صورت تمایل به سامانه پشتیبانی سیستم‌های مالی نوسا مراجعه نمایید یا به accsupport@nosa.com رایانامه ارسال کنید.

 

 

این نرم‌افزار مبتنی است بر نرم‌افزار حسابداری نوسا XP مدل M. درخت حساب‌ها، درخت تفصیلی‌ها، امکان درج همزمان حساب و یک تفصیلی شناور در اسناد، تقویم، دفتر تلفن و نشانی و اغلب گزارش‌های حسابداری M در این نرم‌افزار وجود دارند.

 

نصب سیستم

نرم‌افزار هدیه نوسا به صورت یک فایل فشرده zip در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. برای نصب سیستم کافی است یک فولدر با نام و مسیر دلخواه در رایانه خود ایجاد نمایید و محتویات فایل فشرده را در آن فولدر بازیابی کنید. برنامه اجرایی هدیه به نام AccXPClt-Gift.exe در آن فولدر ایجاد می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید Shortcut این فایل را در Desktop قرار دهید. این فایل از این لینک قابل دریافت است.

 

 

Microsoft SQL Server

همانند سیستم مالی یکپارچه نوسا XP، نرم‌افزار مالی هدیه نیز مبتنی بر Microsoft SQL Server کار می‌کند. بنابراین رایانه‌ای که قرار است این نرم‌افزار را اجرا نماید، باید مجهز به Microsoft SQL Server باشد. چنانچه این سرور از قبل بر روی رایانه شما نصب نشده باشد لازم است تا Microsoft SQL Server را نیز نصب نمایید. برای اخذ توضیحات بیشتر لطفا به این صفحه مراجعه کنید.

 

کاربر Admin

برای نصب نرم‌افزار(ها) لازم است تا کاربر، اختیارات کامل در رایانه مقصد داشته باشد، به عبارت دیگر کاربر باید عضو گروه Administrators باشد.  استفاده از SQL Server معمولاً فقط برای کاربران عضو گروه Administrators مجاز است به همین دلیل فقط چنین کاربرانی امکان استفاده از سیستم مالی هدیه نوسا را خواهند داشت. در سیستم عامل Windows، بر حسب نسخه و Updateهای نصب شده بر روی آن، ممکن است محدودیت‌هایی در زمینه اختیارات کاربر جاری (حتی کاربر عضو گروه Administrators) وجود داشته باشد.

 

زبان فارسی

نرم‌افزار فقط در حالتی که زبان سیستم عامل، “فارسی” باشد قابل استفاده است. عملیات لازم برای تنظیم زبان فارسی به تفکیک نوع سیستم عامل در فایل Read me شرح داده شده است.

 

در پایان

ارائه یک نرم‌افزار رایگان با داده‌های مفصل و در ارتباط با SQL Server که همزمان توانایی اجرا به عنوان Client سیستم اصلی (یکپارچه مالی نوسا XP) را نیز داشته باشد، از نظر حرفه‌ای بی‌سابقه است. به خصوص با توجه به این نکته که این نرم‌افزار رایگان قرار است توسط کاربران عادی رایانه مورد استفاده قرار بگیرد. نسخه نخست هدیه مبتنی بر نسخه ۴.۰۱ سیستم اصلی نوسا است.

از کاربران این نرم‌افزار می‌خواهیم که در آینده با مراجعه به سایت شرکت نوسا (www.nosa.com) از ارائه نسخه‌های بعدی نرم‌افزار مطلع شوند و در صورت تمایل آن‌را دریافت کنند. نرم‌افزار هدیه قابل کپی برای سایرین نیز می‌باشد. برای کپی کافی است نسخه فشرده شده فایل اجرایی را در اختیار سایرین قرار دهید. این فایل در سایت شرکت نیز برای دریافت موجود است: AccXPClt-Gift.zip. نسخه‌های آتی نرم‌افزار به صورت مشابه با همین فایل فشرده در سایت شرکت قرار داده خواهد شد.

 

منبع:

شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران

 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
ابوالفضل برزگری حانقاه |   1395/08/18 22:48:23   |
2     0
با سلام
پیشنهاد میگردد در قسمت نصب نرم افزار علاوه بر موارد درج شده که صحیح می باشد متن ذیل نیز اضافه گردد :
پس از دریافت فایل مذکور و خارج کردن آن از حالت فشرده، ابتدا فایل Read Me را مطالعه و سپس اقدام به نصب سیستم مالی هدیه نوسا نمایید. توصیه می شود جهت دریافت اخبار مربوط به نسخه جدید سیستم مالی هدیه نوسا و همچنین استفاده از انجمن‌های پشتیبانی بمنظور طرح سوالات، در سامانه ثبت نام کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوالفضل برزگری حانقاه |   1395/08/18 22:57:11   |
1     0
با سلام :
پیشنهاد میگردد یک قسمت تحت عنوان امکانات امکانات و محدودیتها ی نرم افزار به شرح ذیل به این مقاله اضافه گردد
برخی از امکانات حسابداری M در این نرم‌افزار پیاده‌سازی نشده‌اند: تصفیه رخدادهای مالی و صورت مغایرت، ایجاد و فراخوانی فایل‌های صادره، اصلاح یکباره اسناد و تعریف فرم‌های نمایش و چاپ گزارش‌ها. همچنین دو گزارش از منوی تحلیل (تفکیک حسابهای یک مجموعه به تفصیلی‌ها و برعکس) با توجه به اینکه بدون امکان تعریف فرم‌های گزارش قابل استفاده نمی‌باشند، از امکانات سیستم حذف شده‌اند. در اکثر امکانات حذف شده، محاوره مربوط به تنظیم پارامترها و جزییات عملیات، صرفا برای آشنایی کاربر نمایش داده خواهد شد.

تنها محدودیتی که نرم‌افزار هدیه نوسا XP بر روی داده‌ها اعمال می‌کند مربوط به تعداد اسناد و رخدادهای مالی (سطرهای اسناد) است. حداکثر 4 سند در هر روز، 400 سند در هر سال مالی و 5000 سطر سند در هر سال مالی قابل درج می‌باشند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا بیشه |   1395/08/24 23:04:19   |
1     0
چگونگی ثبت سند در سیستم هدیه نوسا
نرم افزار نوسا ، نرم افزاری است که کاربران را بر اساس کاربر وارد شده به سیستم عامل شناسایی می کند
برای همین از آنجایی که کاربر در پایگاه اطلاعاتی تعریف نشده پیغام کاربری شما معتبر نیست ودر گروهی عضو نیستید را می دهد.
برای رفع این مشکل به پایین صفحه اصلی نرم افزار رجوع کنید ، در آن قسمت نام کاربری شما درج شده است
حال منوی سیستم و تعریف کاربران و امکانات آنها را باز کرده و با زدن علامت + قرمز رنگ بالای صفحه نسبت به تعریف همان نام کاربری که مشاهده کردید اقدام کنید ،
به این صورت که یک double click روی این سطر نمایید سپس روی 3 نقطه ظاهر شده click نمایید و گزینه add و advanced و find now را انتخاب کرده و کاربر خود را از فهرست پایین آن انتخاب نمایید سپس این پنجره و پنجره قبل را ok کنید .
به طوری که در ستون نام در windows همان نام را مشاهده نمایید سپس روی عبارت مجاز پایین صفحه کلیک کرده و پیغام ظاهر شده را تصویب نمایید . سپس روی تصویب کلیک کنید و این پنجره را ببندید .
در ادامه مجدد از داخل پنجره سیستم گزینه بازخوانی مشخصات کاربر از سرور را انتخاب کنید .
حال می توان سند شروع به ثبت سند نمود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
kamyar |   1395/09/01 12:23:49   |
0     0
شرکت نوسا 25 سال سابقهٔ فعالیت دارد. این شرکت، علاوه بر دفاتر تهران، در یزد، اصفهان، کرمان، مشهد، شیراز و خرم آباد نیز دفتر دارد و به تمام مشتریان خود در هر جای ایران خدمات ارائه می‌نماید. برنامه‌های آتی شرکت عبارتند از دو ساختمان در حال ساخت، دفتر مرکزی جدید در پارک فناوری پردیس[۱] و مرکز اسناد جدید در پارک فناوری شیخ بهایی اصفهان. این شرکت در حال حاضر جزء شرکت‌های طبقه‌بندی شده و به رسمیت شناخته شده از سوی شورای عالی انفورماتیک کشور، عضو انجمن شرکت‌های انفورماتیک و یکی از سهامداران شرکت تحقیقات و توسعه نرم‌افزار ایران (ثنارای) می‌باشد. گواهینامه‌های سیستم‌های اطلاع‌رسانی و کتابخانه دیجیتال نوسا در بیش از ۵۰۰ مرکز و نرم‌افزارهای مالی و اداری نوسا در بیش از ۳۰۰۰ مرکز در سراسر کشور در حال استفاده می‌باشند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجیدی نژاد |   1395/10/09 18:01:43   |
3     0
با سلام
من در حدود 20 سال از سال 1376 با نرم افزار نوسا البته نسخه تحت dos , و بعدا نسخه XP کار کردم و همچنین هدیه نوسا را جهت کارهای شخصی استفاده میکنم بسیار نرم افزار با قابلیت های بالا و گزارشگیری های خوب و کامل میباشد .البته مثل بقیه نرم افزار ها دارای نقاط قوت و برخی کاستی ها میباشد ولی در کل جزو برترین ها ست .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجیدی نژاد |   1395/10/09 18:02:49   |
1     0
دریافت و پرداخت نوسا
از مشخصه‌های نرم‌افزار دریافت و پرداخت نوسا طراحی راه‌حل‌های نوین دریافت و پرداخت و پیاده‌سازی آنها با استفاده از استانداردهای نوسا می‌باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجتبی یزدانی |   1396/02/12 18:25:08   |
دریافت و پرداخت نوسا
در این نرم افزار با توجه به اینکه در جامعه ما بیشتر اشخاص حقیقی و حقوقی با اسناد دریافتی و اسناد پرداختنی دادوستد و معامله و.... انجام میدهند پس از ثبت در این نرم افزار گزارشهای خوبی به آن مجموعه میدهد
meysam gholami |   1395/10/09 18:07:26   |
0     0
سیستم هدیه نوسا XP یک نرم‌افزار حسابداری رایگان بسیار قوی است که با اهداف زیر تولید و عرضه شده است:



- انجام عملیات حسابداری در ابعاد کاربرد شخصی

- بازنمایی محیط کاری و امکانات سیستم مالی نوسا XP برای عموم

- آموزش نرم‌افزار



تفکر اصلی طراحان سیستم این بوده که کیفیت بسیار بالای نرم‌افزار و ویژگی‌های آن را به نمایش بگذارند. در عین حال، توان خود را در پیاده‌سازی یک نرم‌افزار مستحکم و قابل اطمینان بازنمایی کنند. پیش‌بینی می‌شود که این نرم‌افزار، به دلیل ماهیت همگانی و رایگان آن به صورت وسیع مورد استفاده قرار بگیرد.

پشتیبانی این نرم‌افزار فقط از سایت شرکت نوسا (استفاده از تالارهای گفتگو، ارسال پیغام مستقیم و رایانامه) امکان‌پذیر است. (اهداف مهم سیستم نوسا)
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهسا قانعی |   1395/10/16 01:03:04   |
0     0
باسلام
برنامه نوسا نقاط قوت فراوانی دارد (همانطور که دوستان هم در بالا اشاره نموده اند)و از نظر گزارشگیری هم بسیارکارآمد است اما نقاط ضعفی هم دارد ازنظر بنده سیستم انبار نوسا حداقل برای کارخانجاتی که مواد اولیه آن باید مورد آزمایش قرار بگیرد و تاییدیه آن ممکن است حتی یک ماه طول بکشد مناسب نیست چون باید تمام برگه های انبار بطور منظم تایید شوند و اگر یکی را نتوانیم عملیاتی نماییم مابقی نیز همچنان پیش نویس باید باشند تا به ترتیب تایید شوند و این روند کار را کندتر پیش میبرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا زمانی نیسیانی |   1395/10/28 21:41:55   |
1     0
باسلام
امکان اخذ گزارش‌های ‌ماتریسی متنوع از ترکیب حساب و تفصیلی و ساخت گزارش های دلخواه توسط کاربر دراین نرم افزارمی توانداین مجموعه راازنرم افزارهای هم رده خود متمایزسازد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
صفیه مزیدی شرف آبادی |   1396/01/29 03:17:47   |
0     0
چکیده مشخصات سیستم مالی یکپارچه نوسا
پیاده‌سازی بر مبنای ساختار چند لایه (n_tier)
پیاده‌سازی با استفاده از SQL Server
اتصال Client به سرور از طریق DCOM یا SOAP
سیستم امنیتی یکپارچه با سیستم عامل Windows
ذخیره‌سازی اطلاعات با استاندارد Unicode در SQL Server
تنوع در روش‌های نصب از سیستم‌های تک استفاده کننده تا شبکه‌های بسیار بزرگ
امکان تجمیع اطلاعات شعب و یا شرکت‌های پراکنده، در مرکز
امکان دستیابی به کلیه اطلاعات مالی مراکز راه دور به صورت لحظه‌ای

پوشش انواع سیستم‌های مالی
پشتیبانی سیستم‌های اطلاعاتی مستقل
پشتیبانی چند سال مالی در یک سیستم اطلاعاتی
پشتیبانی چند بخش مستقل درون یک سیستم مالی واحد
سیستم مالی چند ارزی (Multicurrency)
امکان تعیین شروع دوره مالی دلخواه و دوره مالی میلادی
قابلیت تبدیل اطلاعات حسابداری PPM، SPPM نوسا و دیگر نرم‌افزارهای مالی
امکان تهیه گزارش‌های مالی فارسی - انگلیسی
یک محیط متمرکز برای استفاده از تمام نرم‌افزارهای مالی
مدیریت کاربران، سال‌های مالی، بخش‌ها و تهیه پشتیبان به صورت یکپارچه در تمام نرم‌افزارها
امکان اخذ گزارش از تلفیق اطلاعات حسابداری، دریافت و پرداخت، انبار و فروش
امکان رسم نمودار در برخی از گزارش‌ها

دفتر تلفن و نشانی با امکان تعیین رابطه اشخاص با یکدیگر در آن
امکان تعریف محل‌های جغرافیایی در ساختار درختی
امکان تعیین نشانی در سطرهای دفتر تلفن و نشانی با کمک درخت محل‌های جغرافیایی

صدور اطلاعات انواع گزارش‌ها به محیط اکسل
صدور و فراخوانی اطلاعات با استفاده از قالب استاندارد XML
صدور اطلاعات گزارش‌ها در قالب‌های مختلف مثل html برای استفاده‌های گوناگون

امکان تعریف کاربر و تعیین اختیارات آن در سطوح مختلف
امکان تعیین گزینه‌های پیش‌فرض کاربران در صفحات مختلف
امکان استفاده کامل از صفحه کلید و احتیاج کمتر به ماوس، به منظور تسریع در عملیات

امکان تعریف فرم‌های نمایشی و چاپی تمام گزارش‌ها
امکان استفاده از نشانه موسسه و یا هر فایل تصویری دیگر در گزارش‌های چاپی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجتبی یزدانی |   1396/02/12 18:17:43   |
0     0
نرم‌افزار حسابداری به عنوان قلب تپنده فرآیند مالی هر واحد، باید بنحوی طراحی شود که قابلیت سازگاری و انعطاف با هر نوع ساختار مالی (اعم از ساختار مالی شرکت‌های پیمانکاری، بازرگانی، تولیدی، خدماتی و...) را داشته باشد.

شرکت نرم‌افزار و سخت‌افزار ایران (نوسا) با در نظر گرفتن این مهم، به طراحی نرم‌افزار حسابداری نوسا به عنوان اصلی‌ترین قسمت از سیستم مالی یکپارچه نوسا پرداخته و کلیه قابلیت‌های لازم جهت استفاده بهینه از سیستم حسابداری را در اختیار کاربر قرار داده است.

در این راستا با فراهم آوردن ساختار منعطف و نامتقارن درختی در طراحی کدینگ حسابداری، هم در تعریف حساب‌ها و هم در تعریف تفصیلی‌ها، گام اول را جهت تسهیل در سازگاری با هر نوع ساختار مالی، برداشته است.

درگام بعدی به بسط امکانات موجود در محیط سند پرداخته شد، بنحوی که به کاربر اجازه می‌دهد از فیلدهای موجود به طور بهینه استفاده نماید، برخی از پرکاربردترین این فیلدها عبارتند از: استفاده از 5 نوع تفصیلی یکتا و شناور در محیط سند که به همراه حساب مرتبط با آن سند 6 سطحی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، امکان درج شماره و تاریخ عطف، شماره و تاریخ سررسید، درج تعداد در رخدادهای مالی، درج مبلغ ارز، شرح عملیات و ...

گام سوم مربوط به گزارشات می‌باشد، گزارشات روتین حسابداری، همچون دفتر کل، دفتر معین، تراز آزمایشی و ...
گزارشات با رویکرد جستجو: همچون جستجو در شرح اسناد که می‌تواند مبلغ خاص، قسمتی از شرح سند و... را در قالب یک گزارش به ترتیب دلخواه و در محدوده زمان خاص در اختیار کاربر قرار دهد.
گزارشات با رویکرد تحلیل همراه با نمودارهای آماری: همچون تفکیک حساب به تفصیلی‌های مرتبط، تفکیک تفصیلی به حساب‌های مرتبط، تفکیک تفصیلی به تفصیلی، گزارشات ماتریسی و...

در گام دیگر، قرار دادن امکان ساخت فرم چاپی و نمایشی، بنحوی که کاربر بسهولت و بصورت نامحدود می‌تواند فرم‌های چاپی و نمایشی به دلخواه بسازد و از آن‌ها استفاده نماید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجتبی یزدانی |   1396/02/12 18:24:50   |
0     0
دریافت و پرداخت نوسا
در این نرم افزار با توجه به اینکه در جامعه ما بیشتر اشخاص حقیقی و حقوقی با اسناد دریافتی و اسناد پرداختنی دادوستد و معامله و.... انجام میدهند پس از ثبت در این نرم افزار گزارشهای خوبی به آن مجموعه میدهد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدحسین زاده جعفری |   1396/03/27 13:47:01   |
0     0
شرکت نرم‌افزار و سخت‌افزار ایران (نوسا) با در نظر گرفتن این مهم، به طراحی نرم‌افزار حسابداری نوسا به عنوان اصلی‌ترین قسمت از سیستم مالی یکپارچه نوسا پرداخته و کلیه قابلیت‌های لازم جهت استفاده بهینه از سیستم حسابداری را در اختیار کاربر قرار داده است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
جلیل بهرامیان |   1396/11/04 16:05:46   |
0     0
با سلام احتراما به استحضار میرساند که شرکت توسعه راه نرم افزار انباداری را از نوسا خریداری نموده آیای با پرداخت هزینه امکان فعال نمودند برنامه حسابدار وجود دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه السادات سالاری |   1397/03/13 12:29:23   |
0     0
مجموعه نرم افزارهای مالی نوسا عبارتند از:
سیستم مالی یکپارچه نوسا
حسابداری
حسابداری دولتی با رویکرد تعهدی
دریافت وپرداخت
انبار وکنترل موجودی
فروش
پرسنلی وحقوق ودستمزد
مدیریت هزینه
ابزارمتمرکز تولید گزارشات خاص
اموال ودارایی های ثابت
نرم افزار حسابداری هدیه نوسا (رایگان)
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

معامله با ابزار فیبوناچی

معامله با ابزار فیبوناچی

کارولین بوردن
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی