تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
حتی تصمیم درست اگر خیلی دیر گرفته شود، غلط از آب در می آید. - کرایسلر

سعی نمایید حتما سایت خود را در یک سیکل زمانی مشخص به روز رسانی نمایید. به عنوان مثال هفته ای یکبار در سایت مقاله جدید و اخبار مرتبط به زمینه شغلی خود بارگذاری نمایید. کیفیت مقالات و صفحات وب سایت شما بسیار مهم است و تاثیر بسیاری در رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گذاشت.

 

همه می دانند که باید هر وب سایتی به روز رسانی شود اما می خواهیم به این موضوع از منظر بهینه سازی سایت یا همان چیزی که امروزه به آن سئو می گویند نگاه کنیم.

 

موتور های جستجو همیشه برای مطالبی که قدیمی می شوند ولی تمایل به کلیک بالایی دارند رتبه خوبی در نتایج جستجو اعطا می کنند. و به همین دلیل است که وب سایت های قدیمی با تلاش کمتر نتیجه بهتری نسبت به وب سایت های نوپا می گیرند.

 

بنابراین می توان این صفحات قدیمی را مانند گنجینه ای برای آن وب سایت دانست که می توانند از طریق موتور های جستجو ترافیک قابل توجهی به آن وب سایت هدایت کنند.

 

منابع

دارکوب

یادبگیر

 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
فاطمه السادات سالاری |   1397/03/14 15:40:17   |
0     0
بروزرسانی و آپدیت وب سایت در بخش های مختلف سایت انجام می‎شود از جمله
آپدیت محتوا: در بروزرسانی محتوا، تمامی مطالب نوشتاری که در وب سایت بارگذاری شده، بازنویسی، غلط گیری، کاهش یا افزایش داده می‎شوند. به عبارت دیگر، در زمان تولید محتوا، ممکن است برخی نکات از نظر دور بماند، اطلاعات در مورد یک موضوع تغییر کنند و یا اطلاعات و دیتاهای جدید به آن اضافه شود. به همین دلیل بروزرسانی محتوای نوشتاری ضرورت پیدا می‎کند.
آپدیت لینک‎ها‎: زمانی که از لینک‎ها‎ صبحت می‎شود، می‎تواند لینک درون سایت و یا خارج از سایت باشد. برای آپدیت کردن لینک‎ها‎، ابتدا به آنالیز سایت نیاز داریم. با بررسی لینک‎ها‎ی که وارد سایت شده اند و همچنین تجزیه و تحلیل صفحات پیوند داده شده، لینک‎ها‎ی شکسته و بی اعتبار حذف و به جای آن از لینک‎ها‎ی جدید استفاده می‎شود. همچنین می‎توان جای لینک‎ها‎ی صفحات داخلی و لینک‎ها‎ی خارجی را تعویض نمود.
آپدیت عناوین: عناوین مهمترین بخش یک محتوا را تشکیل می‎دهند که قبل از هر چیز در اختیار کاربران قرار می‎گیرند، به همین دلیل باید دقیق و منطبق با محتواها بیان شوند. از سوی دیگر کپی بودن عناوین از میزان رتبه سایت می‎کاهد. بنابراین بررسی عنوان‎ها‎ی کپی شده و یا بی‎کیفیت یکی دیگر از روش های آپدیت سایت می‎باشد. باید توجه داشت که عناوین جدید نباید در تضاد با عناوین قبلی باشند. بلکه باید میان عناوین جدید و قدیم، همخوانی و شباهت وجود داشته باشد.
آپدیت کلمات کلیدی: موتورهای جستجو با توجه به خواست و نیاز کاربران، کلمات کلیدی را انتخاب می‎کنند. برای آپدیت نمودن وب سایت، بررسی کلمات کلیدی باید با آنالیز سایت همراه شود. به این معنا که با تجزیه و تحلیل سایت و عملکرد رقبا، کلمات کلیدی مهم را شناسایی و سپس با آپدیت نمودن وب سایت، آنها را جایگزین کلمات کلیدی قبلی ‎کرد.
بارگذاری مطالب جدید: انتشار مطالب جدید در سایت نیز یکی دیگر از روش‎ها‎ی آپدیت سایت می‎باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

بیمه های مهندسی از تئوری تا عمل

بیمه های مهندسی از تئوری تا عمل

علی خانی
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی