تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
نقطه شروع تصمیم های بهتر، نقطه پایان تصمیم های بدتر است. - برایان تریسی

افکار افراد ثروتمند باورهای اونا رو درست میکنه که باورهاشون هم زندگیشون رو درست میکنه تا خوشبخت و موفق باشند. افراد ثروتمند و موفق ۱۰۰% مسئولیت زندگیشان را به عهده می گیرند، مخصوصا وضعیت مالی و ثروتشان را تحت سلطه می گیرند درصورتیکه افراد فقیر  تسلط کمی  بر زندگی مالی خود دارند.

 

1-فقر ریشه همه بدی هاست.

2-از نظر ثروتمندان زندگی یعنی جنبش و حرکت.

3-برای ثروتمند شدن باید در دانش یا کار خاصی مهارت داشت.

4-از نظر ثروتمندان باید بچه ها یاد بگیرن که چگونه ثروتمند بشن.

5-ادمهای معمولی اجازه میدهند تا داشتن یا نداشتن پول عامل ایجاد استرس شود ولی ثروتمندان نه.

6-از نظر ثروتمندان باید میان خود و ثروت باید صلح برقرار کرد.

7-از نظر ثروتمندان یادگیری از تفریح مهمتر است.

8-از نظر ثروتمندان زندگی یعنی خرج کردن.

9-از نظر ثروتمندان میتوان هم ثروتمند شد و هم خانواده خوشبختی داشت.

10-از نظر ثروتمندان زندگی یعنی تردید و کنکاش.

11_آدم های معمولی اجازه میدهند بود و نبود پول باعث ایجاد استرسشان  شود در حالی که ثروتمندان میان خود و پول صلح برقرار میکنند.

12_ادمهای معمولی فکر میکنند بازار ها را استراتژی و منطق هدایت میکند در حالی که از نظر ثروتمندان این طمع و احساس است که بازار را میچرخاند.

13_آدمهای معمولی فکر میکنند برای پولدار شدن باید سرمایه خوب اولیه داشت .در حالیکه از نظر ثروتمندان در قدم اول باید از پول دیگران استفاده کرد.

14_ریسک کنید.

15_با افراد ممتاز جامعه ارتباط برقرار کنید.

16_دور اندیشی را در خود پرورش  دهید.

17_متمرکز بمانید.

18_خریدهای خود را ارتقا دهید.

19_سرگرمیهای بخصوصی داشته باشید.

 

 

نتیجه گیری

نترسید و با سرمایه خود و استخدام افراد کاردان مدیریت کسب و کار خود را به راه بیاندازید. ریسک کنید و با افراد پولدار و ثروتمند روابط خوبی داشته باشید. تحصیلات هزینه خاصی ندارد و کتاب های دسته دوم در بازار با قیمت کم تر موجود هستند، درضمن هزینه تحصیلات از هزینه های دیگر ما بسیار کم تر است. فرصت های تحصیلی خود را به بهانه فقر از دست ندهید.

 

 

منبع:

blogfa
 

 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
Sobhan Karimi |   1396/04/11 17:18:31   |
2     0
طرز فکر و رفتار ثروتمندان با بقیه مردم فرق می کند. آن ها با صفت ثروتمند به دنیا نیامده اند، بلکه آن ها این صفات را یاد گرفته اند. آن ها رفتارهایشان و تفکراتشان را انتخاب می کنند.

. پول دارها موفقیت خود را در کنترل خود قرار می دهند.

ثروتمندان معتقد هستند که زندگی را خودشان می سازند؛ برخلاف مردم عادی که زندگی برای شان تصمیم می گیرد و زندگی مسیر آن ها را تعیین می کند.

شما باید زندگی مالی خود را کنترل کنید و به این باور برسید که موفقیت خود را به وجود می آورید و مشکلات و درگیری های مالی خود را به وجود می آورید. در واقع به صورت عمدی یا غیرعمدی شما هستید که این مسایل را تعیین می کنید.

۲. پول دارها تصمیم می گیرند بزرگ فکر کنند.

اگر من انجام، ندم پس کی؟ پول دارها این طور فکر می کنند. فکر های بزرگ و کارهای بزرگ هم به طور مادی و هم معنوی به موفقیت ختم می شود.

بیشتر مردم ترجیح می دهند کارهای کوچک انجام دهند؛ به دلیل ترسی که از شکست خوردن دارند، ولی بیشترین ترسشان از موفقیت است. مردم به این دلیل کارهای کوچک می کنند که احساس کوچک بودن دارند و فکر نمی کنند شخص مهمی هستند و می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

۳. پول دارها وظیفه خود را در به دست آوردن ثروت می دانند.

بیشتر از اینکه پول دارها بخواهند پول دار شوند، وظیفه خود می دانند که به ثروت دست یابند.

پول دار بودن به تمرکز، جرات، اطلاعات، مهارت، تلاش صد درصدی، هیچ وقت ناامید نشدن و البته به طرز فکر پول داری نیاز دارد.

اگر شما به کسب ثروت متعهد نباشید، مطمئن باشید موفق نخواهید شد. آن ها می توانند کاملا متعهد باشند، چون هدف مشخصی دارند.

اولین دلیلی که مردم به خواسته هایشان نمی رسند، این است که نمی دانند چه می خواهند. ثروتمندان از ثروتی که می خواهند کاملا مطمئن هستند و برای رسیدن آن هر کار قانونی و سالم را انجام می دهند.

۴. پول دارها به فرصت های خود تمرکز می کنند.

به جای اینکه مانند اکثر مردم به موانع خود فکر کنند، آن ها به فرصت های خود تمرکز می کنند. پول دارها به بازده کار تمرکز می کنند، نه به راهی که طی می کنند.

۵. پول دارها بازی می کنند که ببرند

در حالی که پول دارها بازی می کنند که ببرند، بقیه مردم بازی می کنند که نبازند. اگر هدف شما راحت زندگی کردن و از زندگی زنده ماندن باشد، مطمئن باشید که ثروتمند نمی شوید. وقتی به اندازه ای کار می کنید که بتوانید خرج خود را بدهید، همان قدر پول به دست می آورید.

۶. پولدارها با پول دارها رفت و آمد دارند.

پول دارها با هم سطح خود یا بالا تر از خود ارتباط برقرار می کنند، زیرا انگیزه بیشتر بگیرند و برای به دست آوردن پول بیشتر تلاش کنند.

آن ها افراد پول دار دیگر را می بینند و آن ها را الگوی خود قرار می دهند و با خود فکر می کنند اگر آن ها می توانند پس من هم می توانم.

به جای این که به یکدیگر حسودی کنند و حسرت آن ها را در دل داشته باشند، از هم درس می گیرند و برای رسیدن به هدف بالاتر تلاش می کنند.

۷. پول دارها نمی گذارند مشکلات آن ها را شکست دهند.

راز موفقیت این است که اجازه ندهید مشکلات و موانع شما را از پا اندازد. مسیر به ثروت بسیار دشوار و پر از مشکلات است٫ به همین دلیل اکثر مردم آن را طی نمی کنند. نمی خواهند ضربه ببینند و از ضربه می ترسند و ساده توضیح بدهیم، ان ها فقط ثروت را می خواهند و حاضر به تحمل سخی نیستند.

۸. پول دارها براساس نتیجه کار خود پول می گیرند.

ثروتمندان معمولا پول بابت کاری که انجان داده اند، می گیرند. اگر کاری را ناتمام و یا ناقص انجام داده باشند، پولش را نیز نمی گیرند.

اکثر پول دارها بیزینس خود را دارند. آن ها در آمد خود را توسط کاری که انجام می دهند، کسب می کنند.

۹. پول دارها ثروت خود را مدیریت می کنند.

ثروتمندان باهوش تر از بقیه مردم نیستند. آن ها فقط رابطه دیگری با پول برقرار می کنند. فرق بزرگ بین دو قشر در مدیریت پول است. برای اینکه مدیر پول باشید، باید آن را مدیریت کنید. مردم عادی پول خود را مدیریت نمی کتتد، چون فکر می کنند آنقدر پولی ندارند که نیازی به مدیریت آن باشد. اگر نشان دهید پولی که دارید را نمی توانید کنترل کنید، آن پول بیشتر نمی شود.

۱۰. پول دارها در همه شرایط در حال یادگیری و رشد هستند.

ثروتمندان از یکدیگر درس می گیرند و حتی وقتی به پول های زیادی رسیده اند، برای بهتر شدن باز تلاش می کنند. موفقیت قابل یادگیری است و هر کسی می تواند به موفقیت برسد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد احمدی |   1396/04/11 19:35:11   |
1     0
از هزاران سرمایه گذار موفق برای بررسی نحوه موفقیت آن ها تحقیق بعمل آمده است. در این جا برخی از توصیه ها ذکر میشود.

اول : اگر در زمینه سرمایه گذاری نگران نیستید.پس خطری متوجه شما نمیشود. باید به اندازه کافی پول برای سرمایه گذاری داشته باشید تا در آن زمینه فعالیت کنید. اگر از روی احساسات عمل کنید ، از سرمایه گذاری موفق خیلی فاصله دارید.

دوم : همیشه سود خود را بلا فاصله دریافت کنید.

سوم: به کسی که ادعا میکند آینده شما را پیش بینی میکند ، اعتماد نکنید. یعنی سرمایه گذاری به منزله قمار است. هیچ کس نمیتواند آینده شما را در سرمایه گذاری در سهام دقیقاً پیش بینی کند. هر کس فقط میتواند بهترین راه را حدس بزند.

چهارم : هرگاه کشتی در حال غرق شدن است ، دعا نکنید. از کشتی بیرون بپرید. به عبارت دیگر ، ضررهای کوچک را به عنوان واقعیتی در زندگی خود بپذیرید.در حدود ۵۰درصد سرمایه گذاریها اشتباه است و فقط موجب کاهش سرمایه میشود. ولی اگر ضرر را به حداقل برسانید میتوانید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید.

پنجم: بخت و اقبال مهم ترین عامل در سرمایه گذاری موفق است. از آنجا که هیچ الگویی در سرمایه گذاری بازار سهام قابل پیش بینی نیست ، برای کسب موفقیت ، به بخت و اقبال نیاز دارید. سوالی که همیشه باید بپرسید این است که اگر به بخت و اقبال اعتقاد داشته باشم آینده مالی من چگونه خواهد بود؟

ششم : هیچ گاه عاشق سرمایه گذاری در یک زمینه نباشید. هیچ گاه از لحاظ احساسی از کاری که برای کسب سود انجام میدهید خوشحال نباشید. بسیاری از مردم چنین عملکردی دارند و در پایان متوجه میشوند که اشتباه کرده اند.

هفتم :هیچ گاه نا امید نشوید. بسیاری از مردم امیدوارند که یک سهام یا سرمایه گذاری ویژه از دیگری بهتر باشد. آنها معتقدند که باید تلاش خود را برای پیشرفت انجام دهند. حدسیات و امید را زا هم جدا کنید و هرگز با هم ادغام نکنید.

هشتم: خوش بینی به معنای توقع ، دارا بودن بهترین چیز است ، ولی اعتماد به نفس ، از آگاهی در مورد چگونگی جلوگیری از اشتباهات ناشی می شود. برای انتخاب شیوه ای دیگر تلاش کنید.

نهم : به هر نظریه ای اهمیت ندهید. در باره هر تصمیمی فکر کنید. نگذارید تصمیمات شما تحت تاثیر دیگران قرار گیرد. زمانی را برای فکر کردن در باره تصمیمات اختصاص دهید و سپس با احساس مسئولیت کامل گزینه ای را که انتخاب کرده اید انجام دهید.

دهم : اگر بار نخست سود نبردید ماجرا را فراموش کنید. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارید، اگر تصمیم گرفته اید در سهام سرمایه گذاری کنید و موفق نشدید ، بهتر است کار دیگری انجام دهید . یکی از دوستانم میگفت « موقعیت های سرمایه گذاری مثل اتوبوس هستند. همیشه اتوبوس دیگری پشت سر اتوبوس قبلی میآید.»
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدابوالقاسم ابریشم |   1396/04/12 19:17:24   |
0     0
در جامعۀ ما، افراد موفق از نظر مالی، اغلب، به ویژه از سوی فقرا، مورد اتهام واقع می‌شوند. ما فیلم «برگ برندۀ دونالد» (Donald Trump) را در تلویزیون می‌بینیم یا فیلم‌هایی مانند «گرگ وال‌استریت» (The Wolf of Wall Street) را تماشا می‌کنیم و فکر می‌کنیم که موفقیت مالی به معنی زندگی کردن با حرص و ولع و ریخت‌وپاش است که آن هم به ضرر افراد تهی‌دست تمام می‌شود. ممکن است این تصوّر در مواردی درست باشد، امّا، در مورد بسیاری از افرادی که از نظر مالی موفق هستند، موفقیت فقط بخشی از ماجراست.

جاه‌طلبی، سخت‌کوشی، اشتباهات، عقل معاش و هوش مادی چیزهایی هستند که ما نمی‌بینیم و این‌ها هستند که به سبک زندگی ثروتمندی منجر شده‌اند. هنگامی که آن‌ها در [گورستانِ] ماشین‌ها زندگی کرده و در غذاخوری‌ها کار می‌کردند یا دورۀ نقاهت خود را بعد از ترک اعتیادِ جانکاه می‌گذراندند و قبل از آنکه به موفقیت مالی خود دست یابند، دوربین‌های رسانه‌های جمعی به دنبال آن‌ها نبوده‌اند.

خوشبختانه، این طور نیست که وقتی نوزادی به دنیا می‌آید میلیون‌ها دلار در حساب بانکی‌اش باشد [و بعضی افراد به طور مادرزادی پولدار باشند]، هرکسی از این قابلیت برخوردار است که از نظر مالی موفق باشد.

به قول والاس واتلز (Wallace D. Wattles).

افراد مستعد و افراد بی‌مغز پولدار می‌شوند؛ افراد روشنفکر و کودن پولدار می‌شوند؛ افراد قوی هیکل و افراد ضعیف و مریض‌احوال پولدار می‌شوند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
آرزوالسادات آینده |   1396/04/12 22:37:25   |
0     0
عالان بخش مجازی اقتصاد از جمله بانک ها، بورس ها و بیمه ها تمام کسب و کار و موفقیت خود را مدیون وجود بخش واقعی اقتصاد یعنی صنایع ، کارخانه ها و بنگاه ها بوده و در صورت نبود بخش واقعی اقتصاد یا ضعف آن هیچ کدام از نهادها و فعالین بخش مجازی اقتصاد نمی توانند موفق باشند.
چرا که اصولا بخش مجازی وقتی معنی دارد که بخش واقعی وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر شرکت های فولاد مبارکه یا مخابرات نبودند امکان معامله سهام آن در بورس ها توسط کارگزاران و معامله گران نبود و سرمایه گذاران امکان سرمایه گذاری در سهام شرکت ها را نداشتند.
سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازارهای سهام برای افزایش موفقیت و کاهش ریسک می توانند از رویه ها و روش های شناخته و عملی بهره گیرند.
بنابراین یک سرمایه گذار موفق باید روحیاتی داشته باشد که از جمله آنها قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعات، قدرت پردازش حجم زیاد اطلاعات اقتصادی، مالی، سیاسی و ریسک پذیری معقولانه و محاسبه شده و پشت کار در کسب موفقیت هستند،همچنین یک سرمایه گذار موفق در بازارهای مالی باید مهارت های لازم چون تسلط به تحلیل بنیادی، آشنایی به تحلیل تکنیکال، توانایی استفاده از نرم افزارها و اینترنت، پیگیری اخبار و اطلاعات بازارهای مالی از طریق مجاری رسمی و غیر رسمی را داشته باشد.
علاوه بر این موارد یک معامله گر باید برنامه روزانه ای برای خود تعریف کند. به این ترتیب: قبل از ساعت 8:30 هر روز پیگیری اخبار بازارهای کالایی جهان و مهمترین اخبار سیاسی روز و شب گذشته؛ بین 8:30 الی 9 پیگیری سفارش های وارد شده به سامانه معاملات بورس و فرابورس از طریق سایت شرکت مدیرت فنآوری یا سایر سایت هایی که اطلاعات لحظه ای بازار را ارائه می دهند؛ 9 الی 12 پیگیری هر 5 تا ده دقیقه یکبار وضعیت بازار و اصلاح سفارش های خود از طریق بستر معاملات آتی (Online trading)، ساعت 14 الی 18 پیگیری اطلاعیه های صادر توسط شرکت ها از سامانه کدال یا نرم افزارهای تخصصی بورسی خصوصا" اطلاعات باز و بسته شدن نمادها و برگزاری مجامع و تغییرات در اطلاعات مالی شرکت ها؛ 18 الی 21 هم پیگیری اخبار سیاسی و تحولات بین المللی و اخبار اقتصاد کلان و اقتصاد جهانی را از رموز موفقیت سرمایه گذاران حرفه ای و روزانه.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا حاتمی |   1396/04/13 20:26:13   |
0     0
افکار افراد ثروتمند که البته باورهای اونا رو درست میکنه که باورهاشون

هم زندگیشون رو درست میکنه تا خوشبخت و موفق باشن …


1-فقر ریشه همه بدی هاست .

2-از نظر ثروتمندان زندگی یعنی جنبش و حرکت .

3-برای ثروتمند شدن باید در دانش یا کار خاصی مهارت داشت .

4-از نظر ثروتمندان باید بچه ها یاد بگیرن که چگونه ثروتمند بشن.

5-ادمهای معمولی اجازه میدهند تا داشتن یا نداشتن پول عامل ایجاد استرس شود ولی ثروتمندان نه .

6-از نظر ثروتمندان باید میان خود و ثروت باید صلح برقرار کرد .

7-از نظر ثروتمندان یادگیری از تفریح مهمتر است .

8-از نظر ثروتمندان زندگی یعنی خرج کردن
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محسن حداد زاده نیری |   1396/04/17 18:50:21   |
0     0
افکار افراد ثروتمند که البته باورهای اونا رو درست میکنه که باورهاشون

هم زندگیشون رو درست میکنه تا خوشبخت و موفق باشن …


1-فقر ریشه همه بدی هاست .

2-از نظر ثروتمندان زندگی یعنی جنبش و حرکت .

3-برای ثروتمند شدن باید در دانش یا کار خاصی مهارت داشت .

4-از نظر ثروتمندان باید بچه ها یاد بگیرن که چگونه ثروتمند بشن.

5-ادمهای معمولی اجازه میدهند تا داشتن یا نداشتن پول عامل ایجاد استرس شود ولی ثروتمندان نه .

6-از نظر ثروتمندان باید میان خود و ثروت باید صلح برقرار کرد .

7-از نظر ثروتمندان یادگیری از تفریح مهمتر است .

8-از نظر ثروتمندان زندگی یعنی خرج کردن
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
mohammad hassan bikas fahadan |   1396/04/19 12:09:51   |
0     0
از هزاران سرمایه گذار موفق برای بررسی نحوه موفقیت آن ها تحقیق بعمل آمده است. در این جا برخی از توصیه ها ذکر میشود.

اول : اگر در زمینه سرمایه گذاری نگران نیستید.پس خطری متوجه شما نمیشود. باید به اندازه کافی پول برای سرمایه گذاری داشته باشید تا در آن زمینه فعالیت کنید. اگر از روی احساسات عمل کنید ، از سرمایه گذاری موفق خیلی فاصله دارید.

دوم : همیشه سود خود را بلا فاصله دریافت کنید.

سوم: به کسی که ادعا میکند آینده شما را پیش بینی میکند ، اعتماد نکنید. یعنی سرمایه گذاری به منزله قمار است. هیچ کس نمیتواند آینده شما را در سرمایه گذاری در سهام دقیقاً پیش بینی کند. هر کس فقط میتواند بهترین راه را حدس بزند.

چهارم : هرگاه کشتی در حال غرق شدن است ، دعا نکنید. از کشتی بیرون بپرید. به عبارت دیگر ، ضررهای کوچک را به عنوان واقعیتی در زندگی خود بپذیرید.در حدود ۵۰درصد سرمایه گذاریها اشتباه است و فقط موجب کاهش سرمایه میشود. ولی اگر ضرر را به حداقل برسانید میتوانید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید.

پنجم: بخت و اقبال مهم ترین عامل در سرمایه گذاری موفق است. از آنجا که هیچ الگویی در سرمایه گذاری بازار سهام قابل پیش بینی نیست ، برای کسب موفقیت ، به بخت و اقبال نیاز دارید. سوالی که همیشه باید بپرسید این است که اگر به بخت و اقبال اعتقاد داشته باشم آینده مالی من چگونه خواهد بود؟

ششم : هیچ گاه عاشق سرمایه گذاری در یک زمینه نباشید. هیچ گاه از لحاظ احساسی از کاری که برای کسب سود انجام میدهید خوشحال نباشید. بسیاری از مردم چنین عملکردی دارند و در پایان متوجه میشوند که اشتباه کرده اند.

هفتم :هیچ گاه نا امید نشوید. بسیاری از مردم امیدوارند که یک سهام یا سرمایه گذاری ویژه از دیگری بهتر باشد. آنها معتقدند که باید تلاش خود را برای پیشرفت انجام دهند. حدسیات و امید را زا هم جدا کنید و هرگز با هم ادغام نکنید.

هشتم: خوش بینی به معنای توقع ، دارا بودن بهترین چیز است ، ولی اعتماد به نفس ، از آگاهی در مورد چگونگی جلوگیری از اشتباهات ناشی می شود. برای انتخاب شیوه ای دیگر تلاش کنید.

نهم : به هر نظریه ای اهمیت ندهید. در باره هر تصمیمی فکر کنید. نگذارید تصمیمات شما تحت تاثیر دیگران قرار گیرد. زمانی را برای فکر کردن در باره تصمیمات اختصاص دهید و سپس با احساس مسئولیت کامل گزینه ای را که انتخاب کرده اید انجام دهید.

دهم : اگر بار نخست سود نبردید ماجرا را فراموش کنید. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارید، اگر تصمیم گرفته اید در سهام سرمایه گذاری کنید و موفق نشدید ، بهتر است کار دیگری انجام دهید . یکی از دوستانم میگفت « موقعیت های سرمایه گذاری مثل اتوبوس هستند. همیشه اتوبوس دیگری پشت سر اتوبوس قبلی میآید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
منصوره دهقانی اشکذری |   1396/05/06 19:47:55   |
0     0
طرز فکر و رفتار ثروتمندان با بقیه مردم فرق می کند. آن ها با صفت ثروتمند به دنیا نیامده اند، بلکه آن ها این صفات را یاد گرفته اند. آن ها رفتارهایشان و تفکراتشان را انتخاب می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، از کتاب پرفروش «رازهای مغز پول دارها» ۱۰ مورد مهم خلاصه کرده ایم.

۱. پول دارها موفقیت خود را در کنترل خود قرار می دهند.

ثروتمندان معتقد هستند که زندگی را خودشان می سازند؛ برخلاف مردم عادی که زندگی برای شان تصمیم می گیرد و زندگی مسیر آن ها را تعیین می کند.

شما باید زندگی مالی خود را کنترل کنید و به این باور برسید که موفقیت خود را به وجود می آورید و مشکلات و درگیری های مالی خود را به وجود می آورید. در واقع به صورت عمدی یا غیرعمدی شما هستید که این مسایل را تعیین می کنید.

۲. پول دارها تصمیم می گیرند بزرگ فکر کنند.

اگر من انجام، ندم پس کی؟ پول دارها این طور فکر می کنند. فکر های بزرگ و کارهای بزرگ هم به طور مادی و هم معنوی به موفقیت ختم می شود.

بیشتر مردم ترجیح می دهند کارهای کوچک انجام دهند؛ به دلیل ترسی که از شکست خوردن دارند، ولی بیشترین ترسشان از موفقیت است. مردم به این دلیل کارهای کوچک می کنند که احساس کوچک بودن دارند و فکر نمی کنند شخص مهمی هستند و می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

۳. پول دارها وظیفه خود را در به دست آوردن ثروت می دانند.

بیشتر از اینکه پول دارها بخواهند پول دار شوند، وظیفه خود می دانند که به ثروت دست یابند.

پول دار بودن به تمرکز، جرات، اطلاعات، مهارت، تلاش صد درصدی، هیچ وقت ناامید نشدن و البته به طرز فکر پول داری نیاز دارد.

اگر شما به کسب ثروت متعهد نباشید، مطمئن باشید موفق نخواهید شد. آن ها می توانند کاملا متعهد باشند، چون هدف مشخصی دارند.

اولین دلیلی که مردم به خواسته هایشان نمی رسند، این است که نمی دانند چه می خواهند. ثروتمندان از ثروتی که می خواهند کاملا مطمئن هستند و برای رسیدن آن هر کار قانونی و سالم را انجام می دهند.

۴. پول دارها به فرصت های خود تمرکز می کنند.

به جای اینکه مانند اکثر مردم به موانع خود فکر کنند، آن ها به فرصت های خود تمرکز می کنند. پول دارها به بازده کار تمرکز می کنند، نه به راهی که طی می کنند.

۵. پول دارها بازی می کنند که ببرند

در حالی که پول دارها بازی می کنند که ببرند، بقیه مردم بازی می کنند که نبازند. اگر هدف شما راحت زندگی کردن و از زندگی زنده ماندن باشد، مطمئن باشید که ثروتمند نمی شوید. وقتی به اندازه ای کار می کنید که بتوانید خرج خود را بدهید، همان قدر پول به دست می آورید.

۶. پولدارها با پول دارها رفت و آمد دارند.

پول دارها با هم سطح خود یا بالا تر از خود ارتباط برقرار می کنند، زیرا انگیزه بیشتر بگیرند و برای به دست آوردن پول بیشتر تلاش کنند.

آن ها افراد پول دار دیگر را می بینند و آن ها را الگوی خود قرار می دهند و با خود فکر می کنند اگر آن ها می توانند پس من هم می توانم.

به جای این که به یکدیگر حسودی کنند و حسرت آن ها را در دل داشته باشند، از هم درس می گیرند و برای رسیدن به هدف بالاتر تلاش می کنند.

۷. پول دارها نمی گذارند مشکلات آن ها را شکست دهند.

راز موفقیت این است که اجازه ندهید مشکلات و موانع شما را از پا اندازد. مسیر به ثروت بسیار دشوار و پر از مشکلات است٫ به همین دلیل اکثر مردم آن را طی نمی کنند. نمی خواهند ضربه ببینند و از ضربه می ترسند و ساده توضیح بدهیم، ان ها فقط ثروت را می خواهند و حاضر به تحمل سخی نیستند.

۸. پول دارها براساس نتیجه کار خود پول می گیرند.

ثروتمندان معمولا پول بابت کاری که انجان داده اند، می گیرند. اگر کاری را ناتمام و یا ناقص انجام داده باشند، پولش را نیز نمی گیرند.

اکثر پول دارها بیزینس خود را دارند. آن ها در آمد خود را توسط کاری که انجام می دهند، کسب می کنند.

۹. پول دارها ثروت خود را مدیریت می کنند.

ثروتمندان باهوش تر از بقیه مردم نیستند. آن ها فقط رابطه دیگری با پول برقرار می کنند. فرق بزرگ بین دو قشر در مدیریت پول است. برای اینکه مدیر پول باشید، باید آن را مدیریت کنید. مردم عادی پول خود را مدیریت نمی کتتد، چون فکر می کنند آنقدر پولی ندارند که نیازی به مدیریت آن باشد. اگر نشان دهید پولی که دارید را نمی توانید کنترل کنید، آن پول بیشتر نمی شود.

۱۰. پول دارها در همه شرایط در حال یادگیری و رشد هستند.

ثروتمندان از یکدیگر درس می گیرند و حتی وقتی به پول های زیادی رسیده اند، برای بهتر شدن باز تلاش می کنند. موفقیت قابل یادگیری است و هر کسی می تواند به موفقیت برسد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

راهنمای کامل معاملات روزانه

راهنمای کامل معاملات روزانه

مارکـس هایتکوتر
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی