تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
راز موفقیت این است: هدف را بی وقفه دنبال کنید. - آنا پاولوفا

ابتدای امر باید این نکته را ذکر کنیم که مشاوران مالی خوب لزوما" افرادی با دکترای اقتصادی و حسابداری و .. نیستند بلکه کسانی هستند که در یک حوزه سرمایه گذاری به طور تخصصی کار کرده اند و اطلاعات کارشناسی دقیقی در رابطه با سرمایه گذاری  دارند و  از پیچیدگی های و زیر و بم ها، ضرر ها و منافع سرمایه گذاری های متعدد  به خوبی مطلع هستند.

 

این افراد هزاران یا میلیون‌ها دلار از دارایی دیگران را سروسامان  میدهند   بنابراین  باید دارای مطالعه اقتصادی خوبی هم داشته باشند و در سمینارهای اقتصادی و مالی شرکت کنند  و اطلاعات و دانششان به روز باشد ، بتوانند فضاهای مالی را به خوبی تجزیه و تحلیل کنند .مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که بهره گیری از تجربیات و دانش مشاوران مالی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای موفقیت است ، در دنیای امروز بهره گرفتن از مشاوره و تجربیات این افراد بیش از پیش احساس میشود چون راه ها و ترفند های فراوانی برای کلاهبرداری  و فریب  دادن وجود دارد و ممکن است شما بدون اطلاع و تجربه نه چندان زیاد اقدام به نوشتن قراردادی کنید   که بعدا" مشخص شود  کلاه بزگی سرتان گذاشته اند بعدا" مجبورید چند برابر هزینه کنید تا از ان مخمصه خلاص شوید بسیاری از متخصصان سرمایه گذاری معتقدند میزان خاصی از دارایی های فرد عاملی نیست که وی را به استفاده از خدمات مشاوره سرمایه گذاری وادار می کند بلکه رویداد های این چنینی تاثیری را دربردارد و زمانی که تجار در مورد مسائل مالی خود احساس نگرانی میکنند به مشاوران مالی رجوع میکنند.

 

 برای پیدا کردن مشاوران مالی خوب رزومه آنها را به دقت بررسی کنید  و با تحقیق از شهرت و اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید مشاورانی را انتخاب کنید که بتوانید با آنها تعامل خوبی داشته و آنها نیز متقابلا" به صحبت های گوشدهند آنها با ید از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شما، موجودی ها ، بدهی ها آگاه باشند و باید به طور منظم در جریان  کارهای شما قرار بگیرند تا اگر وقفه ای افتاد در روند موفقیت مالی شما خدشه ای ایجاد نشود و این کار را باید از طریق گذاشتن جلسات متعدد انجام دهند، در کسب و کارهایی در ابعاد وسیع   مشاوران مالی خوب هر سال دو بار جلساتی را با مشتری های خود برگزار و در این جلسات درباره برنامه ها، اهداف و روش های سرمایه گذاری گفت وگو می کنند.

 

موفقیت و ماندگاری یک شرکت منوط به داشتن یک برنامه ریزی درست مالی است که اگر خودتان چندان متبحر نیستید حتما" از مشاوران مالی کمک بگیرید آنها به شما در  عقد قرار دادها ، خرید  و فروش ها ،  چند و چون های مالیاتی  و.. کمک خواهند کرد با  بهره گیری از مشاوره چنین افرادی با امنیت و اطمینان بیشتری تجارت خود را پیش خواهید برد. این افراد با دانش، اطلاعات و تخصص خود ابزارهای گوناگون مالی را در اختیارتان قرار داده  و شما انتخاب خواهید کرد . افرادی که خود سعی به پیشبرد همه مسائل به تنهایی دارند بیشتر شکست میخورند نسبت به افرادی که از خدمات و مشاوران مالی استفاده  میکنند و برای اهداف مالی خود برنامه ریزی محکمی دارند این افراد ضریب اشتباهاتشان کمتر است.

 

 

منبع:

مگاشید

 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

مبانی بیمه سنجی بیمه های حوادث

مبانی بیمه سنجی بیمه های حوادث

انجمن بیمه سنجی حوادث
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی