تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
بیشتر، اندیشه کن، یک بار تصمیم بگیر. - مثل لاتینی

 

ابعاد محاسبه‌گری بیمه عمر

نویسنده: آلبرت ای. ایستون و تیموتی اف. هریس

 

کتابفروشی آنلاین

 

 
 

 

نام کتاب: ابعاد محاسبه‌گری بیمه عمر

نام نویسنده:  آلبرت ای. ایستون و تیموتی اف. هریس

نام مترجم: ترجمه علیرضا دقیقی اصلی و ولی‌اله نظمی‌

انتشارات: پژوهشکده بیمه

توضیحات

کتاب «ابعاد محاسبه‌گری بیمه عمر» در راستای توسعه بیمه‌های زندگی در کشور توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد.
کتاب «ابعاد محاسبه‌گری بیمه عمر» تألیف آلبرت ای. ایستون و تیموتی اف. هریس ترجمه علیرضا دقیقی اصلی و ولی‌اله نظمی‌شرامین از جمله منابع جدید در حوزهٔ محاسبات فنی بیمه‌های عمر و مستمری است. 
پژوهشکده بیمه وابسته به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین نهاد علمی و پژوهشی ملی در صنعت بیمه، وظیفهٔ مدیریت و هدایت فعالیت‌های علمی و پژوهشی مختلف در این حوزه را با هدف بر طرف کردن کاستی‌های مربوط به عرضه و تقاضا برای محصولات بیمه و نیز بهبود وضعیت این صنعت و ارتقای جایگاه آن در نظام مالی و اقتصادی کشور بر عهده دارد. با توجه به سیاست‌های مهم مهم برنامه تحول در صنعت بیمه کشور، توسعه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی این صنعت بوده و مهمترین ابزار نیل به این هدف، انتشار کتاب‌های تخصصی در زمینه، بیمه است، پژوهشکده بیمه با انتشار کتاب‌های تخصصی بیمه به صورت تألیف یا ترجمه و بومی کردن آن، تلاش می‌کند تا در راه دستیابی به این هدف گام بر دارد. 
بنا براین گزارش، کتاب «ابعاد محاسبه‌گری بیمه عمر» از جمله کتاب‌هایی است که در راستای ارتقای جایگاه بیمه‌های زندگی در کشور منتشر شده است. تأکید و تمرکز کتاب حاضر بر روابط بین انواع مختلف ارزش‌ها یا مبالغی است که با قراردادهای مستمری و بیمهٔ عمر انفرادی در ارتباط‌‌‌اند. در این کتاب ، وابستگی‌های بین حق بیمه، ارزش بیمه‌نامه، اندوخته، سود و سایر اجزای تضمین‌نشده به هنگام طراحی بیمه‌های انفرادی را برای دانشجویان تبیین کرده است. برای آمارگر مجرب بیمه، این کتاب به منزلهٔ خلاصه‌ای جامع از حرفهٔ آمارگری بیمه در طراحی، قیمت‌گذاری، گزارشگری مالی، نظارتو نگهداری محصولات بیمه‌های انفرادی است.
خاطرنشان می‌سازد، کتاب حاضر در پنج بخش با عناوین: مقدمه، توسعهٔ محصول و قیمت‌گذاری، آمار ارزش بیمه‌نامه‌ها، آزمون‌های سود، موضوعات قانونی و استانداردهای حرفه‌ای و سیزده فصل شامل: انواع قراردادهای بیمهٔ عمر، اجزای مالی قراردادهای بیمهٔ عمر و مستمری، فرایند توسعهٔ محصول، سنجش میزان سوددهی، اجزای محاسبهٔ حق‌بیمه‌ٔ ناخالص، حق‌بیمه‌های مزایای تکمیلی، حسابداری هزینه برای آمارگران بیمه، مزایای غیرقابل ابطال قراردادهای بیمهٔ عمر و مستمری، بدهی‌های بیمه‌نامه، سودها و سایر اجزای تضمین شده، آزمون سود، مثال‌هایی در زمینهٔ آزمون سود، الزامات اندوختهٔ قانونی امریکا است.

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

چگونه یک سرمایه گذار آگاه باشیم؟

چگونه یک سرمایه گذار آگاه باشیم؟

ماندانا گلستانی
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی