تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
هرچه بیشتر واقعیت را ببینیم، تصمیم های بهتری می توانیم بگیریم. - اسپنسر جانسون

ضمانت نامه؛ بانک حکمت ایرانیان

ضمانت نامه؛ بانک حکمت ایرانیان

سندی است که بنا به درخواست ضمانت خواه یا مضمون عنه ( اشخاص حقیقی یا حقوقی) توسط بانک صادر می گردد و براساس آن بانک تعهد می نماید که (در صورت عدم ایفای تعهدات تعریف شده ی مضمون عنه در قبال شخص ثالث( مضمون له) یا ذینفع ضمانت نامه) به محض اعلام ذینفع قبل ازانقضای سررسید ، مبلغ قید شده در ضمانت نامه (وجه الضمان) رابه وی ( ذینفع) ویا طبق شرایط ضمانت نامه ودرسررسید، بلا قید وشرط بپردازد.

ضمانت نامه؛بانک پاسارگاد

ضمانت نامه؛بانک پاسارگاد

بانک بنا به درخواست اشخاص حقیقی و یا حقوقی پرداخت دیون و یا انجام تعهداتی را که به نفع سازمانها و موسسات دولتی و دستگاههای اجرائی و بخش خصوصی به عهده متقاضیان است با رعایت آئین نامه دستورالعمل صدور ضمانت نامه تعهد و ضمانت می نماید

ضمانت نامه؛ بانک مسکن

ضمانت نامه؛ بانک مسکن

ضمانتنامه سندی است که به موجب آن بانک یا مؤسسه اعتباری به طور غیر قابل برگشت متعهد می شود به محض اعلام کتبی ذینفع مبنی بر مطالبه هر میزان از وجه مندرج در آن در طول مدت اعتبار ( قبل از سررسید یا در سررسید ) بدون هیچ گونه قید و شرط و یا با تحقق شرطی که در زمان صدور تعیین گردیده است وجه مطالبه شده را به ذینفع پرداخت نماید.

ضمانت نامه های بانکی؛ بانک رفاه کارگران

ضمانت نامه های بانکی؛ بانک رفاه کارگران

بانک بنا به درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت دیون و یا انجام تعهداتی که به نفع سازمانها و موسسات دولتی و دستگاههای اجرایی به عهده متقاضیان است را با رعایت آئین نامه صدور ضمانتنامه ضمانت می نماید تا در صورت عدم ایفای به موقع تعهدات از سوی متقاضی، با اعلام ذینفع به بانک، مبلغ ضمانت شده به حساب ذینفع واریز گردد.

ضمانت نامه های بانکی؛ بانک تجارت

ضمانت نامه های بانکی؛ بانک تجارت

کلیه شرکت های بازرگانی (یا اشخاص حقیقی) که در بخش بازرگانی مشغول فعالیت می باشند، می توانند از خدمات صدور انواع ضمانتنامه بانک تجارت بهره مند شوند. صدور ضمانتنامه و ظهر نویسی از طرف بانکها موکول به اخذ وثیقه از ضمانتخواه (مضمون عنه) طبق ضوابط بانک می باشد.

شرایط و انواع ضمانت نامه

شرایط و انواع ضمانت نامه

کلیه شرکت های بازرگانی (یا اشخاص حقیقی) که در بخش بازرگانی مشغول فعالیت می باشند، می توانند از خدمات صدور انواع ضمانتنامه بانک تجارت بهره مند شوند. صدور ضمانتنامه و ظهر نویسی از طرف بانک ها موکول به اخذ وثیقه از ضمانتخواه (مضمون عنه) طبق ضوابط بانک می باشد.

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

شناخت ریسک و روشهای کنترل آن در بیمه های آتش سوزی

شناخت ریسک و روشهای کنترل آن در بیمه های آتش سوزی

عباس گلچینیان
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی