تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
آنچه سرنوشت ما را مشخص می کند، شرایط زندگی نیست، بلکه تصمیم های ما است. - آنتونی رابینز

تسهیلات مشارکت مدنی؛ بانک توسعه تعاون

تسهیلات مشارکت مدنی؛ بانک توسعه تعاون

مشارکت مدنی عبارتست از در آمیختن سهم الشرکه نقدی و یا غیر نقدی متعلق به اشخاص حقیقی و یا حقوقی متعدد، به نحو مشاع، به منظور انتفاع، طبق قرارداد.

عموما مشارکت مدنی در بخشهای تولیدی(صنعتی، معدنی، کشاورزی و مسکن)، بازرگانی(داخلی، صادرات و واردات) و خدماتی کاربرد دارد.

 

تسهیلات مشارکتی؛ بانک شهر

تسهیلات مشارکتی؛ بانک شهر

مشارکت مدنی عبارت است از درآمیختن سهم الشرکه نقدی و یا غیر نقدی متعلق به اشخاص حقیقی و یا حقوقی متعدد، به نحو مشاع، به منظور انتفاع و طبق قرارداد.

تسهیلات مشارکتی؛ بانک حکمت ایرانیان

تسهیلات مشارکتی؛ بانک حکمت ایرانیان

سپرده‌ مشارکت مدنی یکی از عقود موثر به منظور ایجاد تسهیلات برای توسعه فعالیت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی می‌باشد. طبق تعریف، مشارکت مدنی عبارت است از درآمیختن سهم‌الشرکه نقدی و یا غیرنقدی متعلق به اشخاص حقیقی و یا حقوقی متعدد، به نحو مشاع، به منظور انتفاع و طبق قرارداد. متقاضیان می‌توانند با توجه به کارایی این عقد از تسهیلات بانکی استفاده نمایند.

 

تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن؛ بانک مسکن

تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن؛ بانک مسکن

به منظور ایجاد رونق در ساخت و ساز واحدهای مسکونی، بانک مسکن جهت ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی اقدام به اعطای تسهیلات می نماید که اهم مدارک مورد نیاز و ضوابط اولیه آن در اینجا به آن اشاره گردیده است. شایان ذکر است موارد یاد شده ، ضوابط کلی بانک بوده که جهت استحضار متقاضی اعلام گردیده است.

تسهیلات مشارکت مدنی؛ بانک پاسارگاد

تسهیلات مشارکت مدنی؛ بانک پاسارگاد

مشارکت مدنی عبارت است از در‌آمیختن سهم الشرکه نقدی و یا غیر نقدی متعلق به اشخاص حقیقی  یا حقوقی متعدد به نحو مشاع به منظور انتفاع  طبق قرار داد.

تسهیلات مشارکت مدنی؛ بانک سپه

تسهیلات مشارکت مدنی؛ بانک سپه

 

مشارکت مدنی عبارت است از درهم آمیختن سهم‌الشرکه نقدی و یا غیرنقدی متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی متعدد به نحو مشاع به قصد انتفاع طبق قرارداد.

تسهیلات مشارکت مدنی؛ بانک رفاه

تسهیلات مشارکت مدنی؛ بانک رفاه

مشارکت مدنی از جمله عقودی است که منابع لازم را برای توسعه فعالیتهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی در اختیار متقاضیان قرار می دهد. طبق تعریف، مشارکت مدنی عبارتست از درآمیختن سهم‌الشرکه نقدی و یا غیرنقدی متعلق به اشخاص حقیقی و یا حقوقی متعدد، به نحو مشاع، به منظور انتفاع و طبق قرارداد.

تسهیلات مشارکت؛ بانک تجارت

تسهیلات مشارکت؛ بانک تجارت

مشارکت مدنی عبارت است از درآمیختن سهم الشرکه نقدی ویا غیر نقدی متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی متعدد ، به نحو مشاع برای انجام کارهای انتقاعی به مدت محدود، طبق قرارداد .

مشارکت مدنی؛ بانک ملت

مشارکت مدنی؛ بانک ملت

مشارکت مدنی یکی از عقود موثر بمنظور ایجاد تسهیلات برای توسعه فعالیتهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی می‌باشد طبق تعریف، مشارکت مدنی عبارتست از درآمیختن سهم‌الشرکه نقدی و یا غیرنقدی متعلق به اشخاص حقیقی و یا حقوقی متعدد، به نحو مشاع، بمنظور انتفاع و طبق قرارداد. متقاضیان می‌توانند باتوجه به کارایی این عقد از تسهیلات بانکی استفاده نمایند.

مشارکت مدنی، بانک ملی

مشارکت مدنی، بانک ملی

مشارکت مدنی عبارت است از درآمیختن سهم الشرکه نقدی و یا غیرنقدی متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی متعدد، به نحو مشاع، به منظور انتقاع طبق قرارداد.

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

مبانی مدیریت سرمایه گذاری

مبانی مدیریت سرمایه گذاری

دکتر منوچهر حاضر , محمد قجر , مهرداد بنداری
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی