تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
نخستین قانون موفقیت، تمرکز است. - ویلیام ماتیوس

جان آلفرد پاولسون – فیلسوف معامله گر

جان آلفرد پاولسون – فیلسوف معامله گر

جان آلفرد پاولسون یکی از معروف ترین مدیران صندوق سرمایه گذاری در آمریکا و مدیر شرکت سرمایه گذاری پاولسون است. او یکی از عالی رتبه ترین و شاخص ترین چهره های بازارهای مالی در جهان است.

رابرت کیوساکی سرمایه گذار و نویسنده

رابرت کیوساکی سرمایه گذار و نویسنده

او می گوید: علت اصلی که باعث می شود بیشتر مردم در تنگناهای مالی به سر ببرند این است که سالهای بسیاری از عمر خود را در مدارس می گذرانند اما در خصوص پول چیزی یاد نمیگیرند.

 

معرفی جیم پاول

معرفی جیم پاول

شکست مالی سنگینش باعث شد شغلش را از دست بدهد، اعتبارش را از دست بدهد و یک و نیم میلیون دلارش را کامل ببازد و 400 هزار دلار هم بدهی داشته باشد؛ اما ناامید نشد. مجددا شروع کرد و یک دهه را صرف ساختن مجدد هرآنچه داشت کرد و توانست در یک دهه، بیش از آنچه را که در 3 دهه توانسته بود بدست آورد را مجددا بسازد!  شما بعد از خواندن این مقاله، با تجربیات با ارزش مردی آشنا میشوید که از صفر شروع کرده و به اوج رسید.

معرفی پائول تئودور جونز

معرفی پائول تئودور جونز

پائول تئودور جونز متولد 28 سپتامبر سال 1954 در ممفیس ایالات متحده متولد شد. او بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری تئودور است که یک شرکت خصوصی هج فاند  می باشد.

معرفی توماس بولکوفسکی

معرفی توماس بولکوفسکی

توماس بولکوفسکی (Thomas N. Bulkowski) به‌ اعتقاد بسیاری از شخصیت‌های دنیای معامله‌گری، او یکی از نویسندگان برجستۀ جهان در حوزۀ الگوهای نموداری است.

معرفی آنتون کریل معامله گر بازارهای مالی

معرفی آنتون کریل معامله گر بازارهای مالی

من در سال 1979 در لیورپول (شهری بندری در شمال غربی انگلستان) متولد شدم. زندگی در آنجا و آن سالها دشوار بود، وقتی که 4 ساله بودم پدرم آنجا را ترک و به آلمان مهاجرت کرد و مادر من باید تمام وقت کار میکرد

معرفی پیتر لینچ یکی از مدیران افسانه‌ای وال استریت

معرفی پیتر لینچ یکی از مدیران افسانه‌ای وال استریت

پیتر لینچ (Peter Lynch) به مدت 13 سال مدیریت یک صندوق سرمایه‌گذاری مشترک معروف به نام Magellan در شرکت Fidelity را بر عهده داشت و توانست بازده خیره‌ کننده سالانه 29 درصد را کسب کند.

وارن بافت سرمایه گذار

وارن بافت سرمایه گذار

وارن بافت سرمایه گذار و تاجر موفق آمریکایی است. وارن بافت 74 ساله، به عنوان یکی از ثروتمندترین ترین مردان جهان در سال 2014 معرفی شد. او یه اکنون بزرگترین سرمایه‌گذار جهان است، کار خود را از سن سیزده سالگی به عنوان روزنامه‌فروش دوره گرد آغاز کرد و یک مزرعه کوچک خرید.بافت در ابتدا، هیچ سرمایه‌ای نداشت اما حالا دارایی خالص او در حدود 52 میلیارد دلار است. اگر می‌خواهید با او و شیوه یسب و یارش آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

جورج سوروس سرمایه گذار

جورج سوروس سرمایه گذار

جورج سوروس، سرمایه‌گذار معروف آمریکایی یهودی الاصل با بیست و دو میلیارد دلار ثروت جزو ثروتمند ترین مردان جهان بوده.او متولد ماه اوت 1930 میلادی در بوداپست مجارستان و رئیس هیئت مدیره بنیاد سوروس است

معرفی جس لیور مور

معرفی جس لیور مور

در این پست قصد معرفی کردن یکی از بزرگان وال استریت را دارم کسی که به خرس بزرگ وال استریت مشهور است. جس لیورمور قطعاً یکى از بزرگترین تریدرهاى تاریخ است. او از سن ۱۴ سالگى به عنوان پادو در یکى از کارگزارى هاى بوستون شروع به کار کرد.  استعداد فوق العاده او در ریاضیات باعث شد که او به وجود «الگوهایى» در نوسانات قیمت ها پى ببرد و این زمانى بود که اکثر مردم نوسانات قیمت را تصادفى مى دانسته و روى سهام قمار مى کردند.

« 1 2 3 » صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

آشنایی با بازار جهانی ارز

آشنایی با بازار جهانی ارز

سعید دلیلی ونیشتمان اسراری
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی