تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
کار ارزانترین دارویی است که برای رفع نگرانی ساخته شده است. - دیل کارنگی

موفقیت در سرمایه گذاری

موفقیت در سرمایه گذاری

موفقیت مالی و دست یابی به آرزوهای فردی در زندگی، نیازمند سرمایه‌گذاری است. بدون سرمایه‌گذاری بخشی از توانایی‌های شما بلااستفاده باقی می‌ماند و امکانات موجود را به نحوی نامطلوب به‌کار می‌گیرید.  بنابراین اگر به دنبال آینده‌ای درخشان برای خود و خانواده‌تان هستید، هرچه سریع‌تر به این عرصه وارد شوید.

سن و سال، عاملی اثرگذار برای موفقیت در بورس

سن و سال، عاملی اثرگذار برای موفقیت در بورس

اغلب کارشناسان اقتصادی معتقدند که بهترین سن برای شروع فعالیت در بازارهای سهام وقتی است که شما به اندازه کافی جوان باشید تا زمان کافی برای تحمل سود و زیان را داشته باشید، به این معنا که وقت کافی داشته باشید تا به پای سهام منفی خود بگذارید تا از این قبیل سهم ها، بازده مثبت کسب کنید.

در بازار بورس از تصمیمات خود با هیچکس سخن نگویید!

در بازار بورس از تصمیمات خود با هیچکس سخن نگویید!

زمانی که وارن‌بافت در سال 1956 شراکت خود را آغاز کرد به سرمایه‌گذاران گفت: «من این سرمایه را مانند پول خودم اداره می‌کنم و در سود و زیان آن سهیم خواهم بود، اما به شما نخواهم گفت که چه می‌کنم.»  داشتن اطلاعات به موقع یکی از عوامل موفقیت در بازار بورس و سهام به شمار می‌رود، اما همان طور که دریافت به موقع اطلاعات و اخبار موثر در بازارهای مالی بااهمیت به شمار می‌رود، بازگو نکردن این اخبار و عدم افشای آن نیز بسیار مهم ارزیابی می‌شود.

عوامل کلان یا محیطی

عوامل کلان یا محیطی

نخستیـن عامل اثرگذار بر قیمت سهام شرکت‌ها، عوامل کلان یا محیطی هستنـد. منظور از عوامل محیطی، عواملی هستند که کاملا خارج از اختیار شرکت‌ها بوده، ولی ارزش سهام آنها را تحت تأثیر قرار می دهند.

ارزش واقعی سهام چقدر است؟

ارزش واقعی سهام چقدر است؟

ارزش ذاتی به ارزش سهام یک شرکت یا یک دارایی اطلاق می‌گردد، که بر پایه بررسی تمامی ابعاد کسب‌وکار مورد نظر، از جمله صورت‌های مالی، پتانسل رشد شرکت و لحاظ دارایی‌های مشهود و نامشهود انجام گرفته است.

چگونه در معاملات مصمم تر باشیم

چگونه در معاملات مصمم تر باشیم

هنگامی که سال‌ها پیش به معاملات روزانه مشغول بودم دریافتم هر گاه که ناراحت هستم، انگار که احتیاط را کنار می‌گذارم و هر چیزی معامله می‌کنم و اصلا برایم مهم نیست که عملکرد آن چگونه باشد. اما هنگامی که به هر دلیل خوشحال هستم، مثلا پیش از آن چند معامله موفق داشتم، شکست‌ناپذیر‌تر عمل می‌کنم.

 

10 مرحله برای معامله روی کاغذ

10 مرحله برای معامله روی کاغذ

پیش از معامله با پول واقعی، نخست با معامله بر روی کاغذ به سوددهی برسید. با این که معامله روی کاغذ دقیقا همان احساسات روانی را که در معامله با پول واقعی به وجود می‌آید ایجاد نمی‌کند، اما تمرین مهارت‌های معاملاتی در محیطی بدون استرس، مفید است و خواهید توانست روی رویکرد مالی و سیستم معاملاتی خود تمرکز کنید.

اهمیت استراتژی برای من

اهمیت استراتژی برای من

استراتژی مجموعه قوانین وارداتی نیست که کسی برایتان دیکته کند و شما کورکورانه پیروی کنید. بلکه استراتژی پاسخ شما به این سوال است: چگونه معامله گر بهتری شوم. رابطه ی من با استراتژیم به گونه ای است که نمی دانم من او را ساخته و نوشته ام یا او مرا. کلمه ی مقدس استراتژی برای من وزنی همسنگ با دین دارد. گویی قرار است خودم برای خودم مکتب و آیین زندگی نازل کنم.

خصوصیات مدیر موفق

خصوصیات مدیر موفق

آیا شما مدیر کارآمد و بهره وری هستید؟ آیا می دانید مدیران موفق چه ویژگی هایی دارند؟ در مقاله حاضر به ویژگی مدیران موفق که در پی می آید توجه کنید و هر کدام از این ویژگی ها که در شما وجود دارد علامت بزنید این ویژگی ها چنین اند.

گام های کلیدی برای رسیدن به آرزوها

گام های کلیدی برای رسیدن به آرزوها

رویاهای بزرگ در انسان انگیزه و تحرک ایجاد می‌کنند. زمانی‌که به رویاهایتان می‌اندیشید به سمت مسیری که به آن علاقه‌مند هستید راهی باز می‌کنید. رویای شما چیست. آیا توانسته‌اید به آن تحقق بخشید؟ آیا برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید؟ آیا برای تحقق رویایتان، روش خاصی را درنظر گرفته‌اید؟ آیا هنوز هم به دنبال روش مناسبی می‌گردید.شاید هم منتظر هستید دیگران روشی را پیش پایتان بگذارند.

« 1 2 3 » صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

راهنمای جامع حسابرسی عملیاتی

راهنمای جامع حسابرسی عملیاتی

محمد مهیمتی - محمد عبداله پور
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی