تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
فایده تجربه این است که انتخاب را آسان می کند - ویلیام شایرد

سودآوری معامله گران حرفه ای

سودآوری معامله گران حرفه ای

 موفقیت در چند معامله آسان است اما چطور به صورت مداوم و ثابت موفقیت کسب کنیم و موفقیت در معامله گری بلند مدت به چه نحوی می تواند به منبع درآمد تمام وقت برای شما تبدیل شود؟ معامله گران حرفه ای چه کارهای متفاوتی نسبت به شما انجام می دهند؟ یک روز معمولی در زندگی معامله گر حرفه ای احتمالا بسیار متفاوت از زندگی شما باشد. آن ها در مورد کاری که میخواهند انجام دهند فکر می کنند که در بسیاری از موارد می توانید عادات روزانه یک معامله گر حرفه ای را یاد بگیرید.

عادات نادرست در معامله گری

عادات نادرست در معامله گری

در این مقاله سعی کردیم عادات نادرست و تعصبات روانشناختی را که ممکن است بر نتایج معاملاتی شما تأثیر منفی بگذارد و آنچه شما می توانید برای غلبه بر آنها انجام دهید را برایتان آماده کنیم.

اشتباه‌پذیری، رمز موفقیت در بازار بورس

اشتباه‌پذیری، رمز موفقیت در بازار بورس

 «انتقادپذیر باشید»؛ حتما بارها این عبارت نصیحت‌گونه و پندآموز را از بزرگان، معلم خود یا والدین و دوستان شنیده‌اید، اما تجربه فعالیت در بازار سهام نشان می‌دهد که در این عرصه، «انتقادپذیری» خود را به صورت «اشتباه‌پذیری» نشان می‌دهد.  به این ترتیب در بازار بورس باید اشتباه‌پذیر بود و اشتباهات مرتکب شده را به راحتی پذیرفت، در غیر این صورت اگر به اشتباهات خود اقرار نکنید، بهتر است در انتظار موفقیت در بازار سرمایه هم نباشید.

برای موفقیت در سرمایه‌گذاری هزینه آنرا بپردازید

برای موفقیت در سرمایه‌گذاری هزینه آنرا بپردازید

 اساتید خبره در امر سرمایه‌گذاری نیز که هزینه‌های خود را پرداخته‌اند، در خود نیرویی را پرورش داده اند که مردم آن را «حس ششمی می‌دانند که به آنها می‌گوید که بورس چه موقع نوسان می‌کند…» «وقت بیشتر، کار بیشتر، پول بیشتر» تقریبا یک زنجیره علت و معلول پذیرفته شده در فضای کسب و کار به شمار می‌رود، که ضرب‌المثل معروف در این زمینه می‌گوید: «آنکه می‌خواهد از نردبان بالا برود، باید از پایین‌ترین پله شروع کند.»

ثروتمند شدن در بورس و سرمایه گذاری نیازمند شجاعت است

ثروتمند شدن در بورس و سرمایه گذاری نیازمند شجاعت است

احتیاط همواره یکی از اصول سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی از جمله سهام به شمار می‌رود، اما سرمایه‌گذاران شناخته شده دنیا، ثروتمند شدن و به دست آوردن سود را مستلزم شجاعت می‌دانند؛ شجاعتی که در پس آن شاید در برخی مواقع رعایت آن همه احتیاط هم لازم نباشد.

 

 

نکات خواندنی از روش‌های سرمایه‌گذاری موفق

نکات خواندنی از روش‌های سرمایه‌گذاری موفق

تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری مانند انتخاب بین سیاه و سفید است. ما چیزی را نمی‌خریم که صرفا خرید کرده باشیم. ما تنها زمانی اقدام به خرید می‌کنیم که باور کنیم آنچه می‌خریم مورد مناسبی است و هیچگونه چارچوب زمانی برای این کار نداریم. اگر پول انباشته شود، هیچ اهمیتی ندارد و هنگامی که مورد معقولی بیابیم، خیلی سریع و گسترده عمل می‌کنیم.

چه کسانی لایق کسب درآمد از بازارهای مالی هستند؟

چه کسانی لایق کسب درآمد از بازارهای مالی هستند؟

حتما شما هم این مثل معروف که باد آورده را باد می برد را شنیده اید، این کلام در بازاهای های مالی به شدت کاربرد دارد، اگر وقتی از بازار سودی عاید شما میشود و ذهن شما آمادگی پذیرش این سود را نداشته باشد، مارکت در اولین فرصت این پول را از شما پس میگیرد در اصل ذهن شماست که راهی برای پس دادن این پول به مارکت پیدا میکند.

 

حفظ سرمایه اولویت اول یک معامله گر

حفظ سرمایه اولویت اول یک معامله گر

حفظ سرمایه اولویت اول یک معامله در بازارهای مالی و اولین وظیفه ی یک معامله گر حفظ سرمایه هست و بعد کسب سود. در جنگ نیز اولین وظیفه ی یک سرباز این هست که آموزش ببیند که چطور زنده بماند بعد یاد بگیرد که چطور باید جنگید.

چگونه ذهن یک معامله گر هیپنوتیزم میشود؟

چگونه ذهن یک معامله گر هیپنوتیزم میشود؟

بازارهای مالی ذاتا از ریسک بالایی برخوردار هستند. و اگر در آنها از اعتبارات اهرمی (دادن اعتبار به سرمایه گذار تا بتواند چندین برابر سرمایه خود معامله کند) نیز استفاده شود، این ریسک افزایش می یابد. دادن اهرم به معامله گران به مانند یک شمشیر دولبه هست از طرفی میتواند حساب شما را به سرعت چاق و تپل کند و یا یکباره آنرا به تباهی بکشد و صفر کند.

 

چند توصیه از طرف یک فعال بازار بورس به افراد تازه‌‌کار

چند توصیه از طرف یک فعال بازار بورس به افراد تازه‌‌کار

توصیه ما به کسانی که میخوان برای اولین بار وارد این بازار بشن اینه که هر سرمایه ای که دارید اول دست نگهدارید و دست به هیچ خریدی نزنید تا میتونید راجب بازار اطلاعات کسب کنید کتابهای مدیریت مالی و هر کتابی راجع به سرمایه گذاری رو مطالعه کنید تا تمام شک و شبهات شما برظرف بشه و فکر نکنید که سرمایه گذاری تو این بازار شمارو سریع ثروتمند میکنه یک سال اول رو فرضی معامله کنید.

« 1 2 3 4 » صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

آموزش سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

آموزش سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

احمد جاویدی
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی