تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
مدیران اثر بخش در زمان حال زندگی می کنند اما همیشه به فکر آینده هستند. - ال هیز

 

 

درباره وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری

وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری "فرصت نگر" با ارائه پایگاهی جهت معرفی محصولات و خدمات مالی اعضای تیم پورتال، ضمن ارائه بستر نقد و بررسی تخصصی محصولات و خدمات مالی و حسابداری، به بررسی سرمایه گذاری در بازارهای مختلف بورس، مسکن، طلا و... می پردازد.

آنچه یک بورس باز به صورت مقدماتی می داند

برای موفق شدن در سرمایه گذاری باید ابتدا هدف خود را به روشنی مشخص کرد. به طور معمول هدف از سرمایه گذاری در بورس بدست اوردن سود است. یکی از دلایل جذابیت  بورس برای سرمایه گذاری عدم نیاز به سرمایه کلان بوده و افراد می توانند به راحتی سرمایه های خرد خود را وارد بازار بورس نموده و در آنجا فعالیت نمایند. در این راستا "وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری (فرصت نگر) " دوره آموزشی مقدماتی چرا در بورس سرمایه گذاری کنیم را طراحی نموده است که در ادامه به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت.

سایر خدمات وب سایت

با وبسایت " انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری" همسو شوید...

 عضویت در وب سایت و میز کار کاربر

با عضویت در وب سایت "انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری " به شماری از خدمات رایگان تیم دسترسی خواهید داشت. پس از عضویت، امکان مشاهده میزکار شخصی وجود دارد. آموزش و پژوهش، مشاوره و پشتیبانی، مشارکت در تیم و امکان دسترسی در طرح های ارائه شده تیم به صورت مستقیم، از طریق "میزکار کاربر" در دسترس می باشد.

 

 

 

 پیشنهاد ویژه وب سایت

باتوجه به اینکه بسیاری از خدمات و محصولات تیم بصورت پکیج خدمات و در طرح های مختلف ("طرح همراه با تیم"، "طرح همگام با تیمطرح همیار با تیم" و "طرح همکار با تیم") قرار گرفته است، این فرصت وجود دارد که هر شخص با خرید "طرح همراه با تیم" به مبلغ 15.000 تومان، به میزان 20.000 تومان شارژ کیف پول دریافت نماید و علاوه بر بهره مندی از خدمات "طرح همراه با تیم"، به هنگام خرید سایر طرح ها (تبدیل طرح همراه با تیم به سایر طرح های مذکور) بر حسب نیاز و علاقه، از این میزان شارژ رایگان نیز استفاده نماید.

 

 

 

پورتال حَسمان (حسابداری و مالی تیم متفکران) به سرپرستی دکتر تفتیان، در زمینه ارتقاء سواد مالی برای بخش های مختلف مخاطبین بصورت حضوری و مجازی در قالب طرح های نوآورانه، آموزش و مشاوره آماده ارائه خدمت می باشد. این پورتال در مسیر موفقیت علمی و شغلیِ مالی و حسابداری در سطوح مختلف جامعه نیز سهیم است و در راستای ایجاد محیطی پویا و شاداب با محوریت دانش و یادگیری که مشوق و تسهیل گر فرآیند رشد و بالندگی افراد باشد، گام بر میدارد. همه افراد این تیم همگام با یکدیگر در فرآیندهای آموزشی ساده و منسجم، مفاهیم مالی و حسابداری را عمیق و کاربردی یاد میگیرند و یاد میدهند.

پورتال تیم متفکران مالی دکتر تفتیان

عضویت در پورتال

 
 
 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

دانش علوم بانکی

دانش علوم بانکی

بانک مرکزی
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی