تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
تصمیم شبیه به مار ماهی است؛ گرفتن آن آسان است، ولی نگاهداشتن آن بسی دشوار. - الکساندر دوما

عوامل موفقیت وارن بافت

عوامل موفقیت وارن بافت

برای سالیان دراز، سرمایه‌گذاران زیادی در سرتاسر جهان تلاش کرده‌اند تا روش سرمایه‌گذاری وارن بافت را دریافته و به اجرا درآورند. وارن بافت مدیر عامل و مالک اصلی شرکت سرمایه‌گذاری برکشایر است که توانسته رشد خارق‌العاده سالانه ۲۰ درصدی در ۴۴ سال گذشته داشته باشد.

مصاحبه با توماس دیمارک تحلیلگر افسانه ای

مصاحبه با توماس دیمارک تحلیلگر افسانه ای

واقعاً این قضیه نیاید تعجب آور باشد که مردی مانند تام دیمارک نویسنده، تحلیلگر و مشاور سرمایه گذاری معروفترین نام های بازار سرمایه ، حتی پس از بسته شدن بازار در انتهای روز جمعه ، برای یک مصاحبه تلفنی با ما فرصت نداشته باشد.

مصاحبه با دکتر بیل ویلیامز و دخترش جاستین

مصاحبه با دکتر بیل ویلیامز و دخترش جاستین

این مصاحبه با دکتر بیل ویلیامز معامله گر اسطوره ای بازارهای مالی انجام شده، دکتر ویلیامز از بزرگان و پیشکسوتان معامله گری و آموزش تحلیل تکنیکال می باشند و کتابهای موثری در این زمینه تالیف کرده اند که به زودی بر روی سایت قرار میگیرند، مهمتربن اندیکاتور ابداعی  ایشان اندیکاتور تمساح می باشد که در متاتریدر وجود دارد.

مصاحبه با یک معامله‌گر موفق ایرانی

مصاحبه با یک معامله‌گر موفق ایرانی

در دفترکار او، نخستین چیزی که به چشم می‌آید، یک تابلو با این شعر ازحافظ است: دراین دنیا اگر سودی‌ ست با درویش خرسند است / خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی. امیر ناصر حجتی، جوان موفقی است که به عنوان یک معامله‌گر موفق ایرانی در بورس کالای شیکاگو نتایج چشمگیری داشته و در مدت دو سال، یک حساب معاملاتی خود را پانزده برابر کرده. او نتایج کاری خود را مدیون شناخت روانشناسی بازار و تجارب حاصل از شکست‌های متوالی در گذشته می‌داند.

پوریای ولی معامله گران کیست؟

پوریای ولی معامله گران کیست؟

در همه افسانه ها و داستانهای عامیانه، درباره شجاعت، تسلط او به فنون کشتی و تواناییهای روحی و جسمی وی سخن رفته است. پوریای ولی در میان ورزشکاران ایران اسوه جوانمردی و از خودگذشتگی است و در زورخانه ها هنگام انجام دادن کارهای دشوار، مانند سنگ گرفتن، نام او را بر زبان می آورند. در ابتدای هر کشتی نیز اشعاری خوانده می شود که منسوب به اوست. همچنین بوسیدن خاک گود کشتی اشاره ای به قدم بوسی پوریای ولی است.

 

مصاحبه با جوان ترین معامله گران در بازارهای مالی

مصاحبه با جوان ترین معامله گران در بازارهای مالی

 در زیر مصاحبه با جوان ترین  و موفق ترین معامله گران زیر 20 سال انجام شده، و از هریک پنج سوال اساسی پرسیده شده که قطعا می تواند برای شما حاوی نکات آموزنده زیادی باشد.

مصاحبه با کامیار فراهانی مترجم کتاب جان مورفی

مصاحبه با کامیار فراهانی مترجم کتاب جان مورفی

تازه واردان بازار سرمایه، هنگامی که می خواهند راه آموزش را در پیش گیرند و تحلیل تکنیکال را مبنای خود قرار دهند، اولین کتابی که به آن ها معرفی می شود، تحلیل تکنیکال جان مورفی است؛ اثری کلاسیک در عرصه تحلیل تکنیکال که مبنای مهم آموزه های تکنیکال است.

بازیگران اصلی در بازارهای مالی

بازیگران اصلی در بازارهای مالی

دوستی دارم که او نیز مثل من در کار سهام هست، ولی نه تلگرام میخونه نه تکنیکال بلده. یه سهم هایی رو میخره،  صبر میکنه به یه جاهایی که رسید می فروشه، بعضا تلفنی با هم صحبت می کنیم. آنلاین هم من با کلی مصیبت راضی و مجبورش کردم بگیره.

مصاحبه با معامله گر برجسته جیسون استیپلتون

مصاحبه با معامله گر برجسته جیسون استیپلتون

جیسون می گوید: برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق شما باید توصیه های یک معامله گر موفق را دنبال کنید و با معامله گری خود به مانند یک تجارت رفتار کنید. جیسون اخیراً 250 هزار دلار را به 940 هزار دلار ظرف مدت سه ماه در مسابقه Varengold Trading تبدیل کرده است.

 

این ۲۰ نفر

این ۲۰ نفر

 

این 20 نفر دراصل بیست توصیه از بیست معامله گر هست و بیشتر توصیه های این مقاله از کتاب جادوگران بازار نوین نوشته جک د. شواگر می باشد که به مصاحبه با موفق ترین معامله گران دنیا پرداخته است.

« 1 2 3 » صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

مدیریت سبد اوراق بهادار

مدیریت سبد اوراق بهادار

حیدر فروغ نژاد، مهدی خشنود
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی