تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
اگر حس روییدن در تو باشد، حتی در کویر هم رشد خواهی کرد.

۱۶ نکته مهم در خرید و فروش سهام

۱۶ نکته مهم در خرید و فروش سهام

اصول و نکات سرمایه‌گذاری در بازار سهام متعدد است. برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام و بورس باید نکات زیادی را رعایت کنیم تا دچار ضرر و زیان نگردیم. موارد زیر از جمله آنها هستند که توجه به این نکات می‌تواند مفید بوده و ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کند.

نکات طلائی در تشخیص زمان مناسب فروش سهام

نکات طلائی در تشخیص زمان مناسب فروش سهام

خرید سهام مناسب تنها یک طرف معامله به حساب می آید و فروش به موقع آن سهم نیز دارای اهمیتی به سزا در موفقیت آمیز بودن سرمایه گذاری میباشد.اصول طلائی در فروش سهم

 

مولفه های موفقیت در بازار

مولفه های موفقیت در بازار

موفقیت در بازار های مالی مستلزم داشتن دانش تخصصی در این حوزه می باشد.در بورس قانون بیست هشتاد برقرار است به این معنی که ۸۰ درصد افراد ضرر میکنند و فقط ۲۰ درصد از افراد سود میکنند . جالب این که ۸۰ درصد سودهای بدست آمده در بورس و بازارهای مالی متعلق به ۲۰ درصد از افرادی است که در آن بازار فعالیت می کنند.

افزایش سرمایه شرکت ها در بورس(بخش دوم)

افزایش سرمایه شرکت ها در بورس(بخش دوم)

یکی از مفاهیم مهمی که سرمایه گذاران در بازار سرمایه با آن سروکار دارند، مفهوم افزایش سرمایه شرکت‌های سهامی و به تبع آن نحوه محاسبه مقدار سهام هر سرمایه گذار پس از این افزایش سرمایه است. در سامانه کدال و اطلاعیه های ناظر بازار بسیار دیده ایم که نماد شرکتی برای افزایش سرمایه متوقف و سپس بازگشایی شده است.

آزمونی سخت برای معامله گر

آزمونی سخت برای معامله گر

امروز می خواهم خاطره ای را برای شما تعریف کنم که شنیدن آن برای شما قطعا بسیار مفید خواهد بود. سال ۲۰۰۴ در حال جمع آوری یک تیم معامله گری بودم. بین دانشجویانی که تربیت کرده بودم و همچنین متقاضیانی که ثبت نام انجام داده بودند. تعدادی را به عنوان تحلیل گر و تعدادی را نیز به عنوان معامله گر انتخاب کردم.

سهام خزانه

سهام خزانه

در اوایل تشکیل بورس تهران در سال 1346 ، مدیران شرکت ملی نفت ایران (به عنوان اولین شرکت سهامی) حق استفاده از سهام خزانه را داشتند و می توانستند در موارد مقتضی از آن جهت باخرید سهام خود بهره بگیرند و با تصویب اصلاحیه قانون تجارت در سال 1348 این حق گرفته شد.ای در حالیست که در سایر بورس های دنیا نه تنها معامله سهام خزانه انجام می شود بلکه حجم معاملات سالانه سهام خزانه و ارزش پولی آن نیز بسیار قابل توجه است.

افزایش سرمایه شرکت ها در بورس(بخش اول)

افزایش سرمایه شرکت ها در بورس(بخش اول)

یکی از مفاهیم مهمی که سرمایه گذاران در بازار سرمایه با آن سروکار دارند، مفهوم افزایش سرمایه شرکت های سهامی و به تبع آن نحوه محاسبه مقدار سهام هر سرمایه گذار پس از این افزایش سرمایه است.در سامانه کدال و اطلاعیه های ناظر بازار بسیار  دیده ایم که نماد شرکتی برای افزایش سرمایه متوقف و سپس بازگشایی شده.

غرور در بورس دشمن شماره یک سرمایه گذاران

غرور در بورس دشمن شماره یک سرمایه گذاران

آیا تا به حال به اینکه چه چیزی پشت برخی از زیان های شما در معاملات قرار دارد فکر کرده اید؟خیلی از مواقع دانش آموخته ها و افرادی که در حال آموزش دیدن در خانه سرمایه هستند متوجه می شوند که پس از شروع به یادگیری روشهای مختلف تحلیل و خرید و فروش با این روش ها،در ابتدا سودهای خوبی بدست می آورند،اما هرچه زمان می گذرد و معاملات آنها ادامه پیدا می کند،برآیند خرید و فروش های آنها به سمت ضرر کردن حرکت می کند.

آموزش تخصصی واگرایی ها با کریس ماتیس

آموزش تخصصی واگرایی ها با کریس ماتیس

این کورس آموزشی که به زبان اصلی می باشد توسط کریس ماتیس برای آموزش معامله گران ایجاد شده. ترکیب منحصر به فرد او از پرایس اکشن، تجزیه و تحلیل واگرایی و شناخت الگوها، راه دیدن مارکت را تغییر خواهد داد و اعتماد به نفسی را که شما برای بدست آوردن سود مستمر نیاز دارید به شما خواهد داد.

آشنایی با دستورات شرطی در معاملات

آشنایی با دستورات شرطی در معاملات

در خرید و فروش ما چهار دستور شرطی داریم. کاربرد دستورات شرطی مواقعی است که شما قصد ندارید سرخط (منظور قیمت جاری و کنونی) معامله کنید. دستورات شرطی خود نوعی هنر معامله حساب میشوند چرا که با مفاهیم حمایت (Support)، مقاومت (Resistance) و شکست ها (Break out)  که اصلی ترین اجزاء تحلیل تکنیکال هستند گره خورده اند.

 

« 1 2 3 4 ... 5 6 » صفحه:

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

مدیریت دانش(km) و برنامه ریزی منابع انسانی(ERP) با نگرش سیستم های اطلاعاتی

مدیریت دانش(km) و برنامه ریزی منابع انسانی(ERP) با نگرش سیستم های اطلاعاتی

دکتر اکبر عالم تبریز - علیرضا محمد رحیمی
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی