تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
انتخاب در دو چیز امکان ندارد، یکی تولد و یکی مرگ. - لائوتسه

داستان از اینجا شروع شد که بخشی از زندگی من را سرمایه گذاری در بازار بورس گرفت بخشی که انقدر برایم جذاب بود که عاشق خودش و تدریسش شدم ، اما واقعا موضوعی ناراحتم می کرد اینکه می بینم افراد زیادی می خواهند در بازار بورس موفق شوند ولی نمی توانند و یا راهش را نمی دانند ، خیلی فکر کردم تا ببینم چطور ویژگی افراد موفق در بازار بورس را برای شما بگویم افراد موفقی که خیلی ارام و بی سرو صدا در حال سرمایه گذاری موفق در بورس هستند و به ریش بازندگان بورس می خندند ، فکر می کنید این‌بازندگان چه کسانی هستند ، زیاد از انها گفته ایم و نوشته ایم مثل افرادی که دم از نشدن و بورس ما و مملکت ما به درد نمی خورد و … می زنند .

بله به ریش این افراد می خندند چون حرف های احمقانه انها زندگیشان را هم به طرز احمقانه ای تحت تاثیر گذاشته ، هیچ وقت سرمایه گذار موفقی نبوده اند و نخواهند شد در کنار این داستان افراد موفقی که تلاش بی نتیجه این دست بازندگان سرمایه گذاری را نمی کنند و می توانند موفق باشند ، سود کنند و زندگی شیرینی برای خودشان و خانوادشان رقم بزنند فرق این دو دسته ادم در چیست دسته برنده ها و بازنده ها ؟
واقعا این افراد تفاوت های زیادی دارند اگر بخواهم برای شما بنویسم‌ البته در کتاب ۱۰ شاه کلید بزرگان بورس در فصل هایی به این موضوع اشاره می کنم ولی اگر بخواهم کامل بگویم ساعت ها و‌ روز ها باید گفت . به این فکر کردم این همه تفاوت از چه سرچشمه می گیرد و  از کجاست
شما فکر می کنید از کجاست ؟
خیلی ساده به جواب رسیدم از انچه در فکرشان است
باز سوال اینجاست چه چیزی در فکر این افراد است و چرا با بقیه فرق ‌دارند

    جواب یک کلمه مهم است « آموختن» بله آموختن‌ چیزی که برندگان زندگی و‌سرمایه گذاری انجام می دهند و بازندگان آن نه!

اگر یک رابطه مستقیم و واضح در جهان وجود داشته باشد رابطه آموختن است با زندگی‌ بهتر است.آموختن از کتاب ، کلاس ، تجربه و ادم ها … کاری که بازندگان نمی کنند.می خواهم زیاد حرف نزنم و‌مقاله را طولانی نکنم برای همین مستقیم برویم سر عدد و رقم های ملموس و قانون ۶-۱۰۰
قبل از ان از شما می خواهم‌عدد رقم‌ بگویید برای اینکه فردی در بازار بورس موفق باشد چقدر باید بیاموزد؟ و اینکه شما چقدر آموخته اید؟
این زمان را از ساعات و هزینه هایی که برای آموزش خودتان می کند به راحتی متوجه می شوید . به این فکر کنید چقدر مستقیم درباره سرمایه گذاری موفق در بورس و تحلیل و هر موضوع کاملا مرتبطی کلاس رفته اید دوره گذرانده اید و یا چند ساعت مطالعه و تمرین خالص داشته اید ؟

 

    افراد موفق آموزش را سرمایه گذاری بسیار پر بازده روی خودشان می دانند و افراد نا موفق آموزش را هزینه می بینند .

افراد نا موفق معمولا پولشان را فقط گوشی و ال سی دی های بزرگتر و از این دست چیز های می خرند و حاضرند میلیون ها تومان سیستم صوتی و تصویری خانه بخرند که ذره ای به درک و عقل انهااضافه نمی کند ولی حاضر نیستند همان مبلغ را روی آموزش خودشان سرمایه گذاری کنند ، حاضرند ساعت ها شبکه های اجتماعی خود را ببینند و روزانه ساعت ها فیلم ها و سریال های بیهوده ببینند ولی مبادا زمانی برای آموزش دیدن ، کلاس رفتن و‌یا کتاب خواندن بگذارند
بله این شخصیت افراد نا موفق بازار بورس ماست

افرادی که آموزش ندیده مدعی هم‌ هستند که در بازار بورس ما نمی توان سود کرد و واقعا به ریش این افراد باید خندید و گفت “بله شما تلویزیون را روشن کن تا از این قسمت سریال جا نمانی!!!”

شمار این دست افراد از دستم خارج شده افرادی که ضرر هایی نجومی در بازار داده اند آن هم واقعا ساده و احمقانه ! ببخشید اینطور صحبت می کنم ولی واقعا این افراد هم به خودشان ظلم می کنند و هم به جامعه و دیگران ، دلیلش هم این است که علاوه بر اینکه خودشان ضرر می کنند بعد هم به دیگران می گویند نه بورس ایران جای سرمایه گذاری نیست و از این دست حرف ها…! و چند نفر را هم از سرمایه گذاری در بازار بورس ناامید می کنند !

 

 

 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
علیرضا صادق پناه خرم آبادی |   1396/03/10 11:59:46   |
0     0
جواب یک کلمه مهم است « آموختن» بله آموختن‌ چیزی که برندگان زندگی و‌سرمایه گذاری انجام می دهند و بازندگان آن نه!
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدیه محمدنیا |   1396/04/06 12:39:26   |
0     0
افراد موفق آموزش را سرمایه گذاری بسیار پر بازده روی خودشان می دانند و افراد نا موفق آموزش را هزینه می بینند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شهره پاشایی پور |   1396/04/14 13:36:30   |
0     0
افراد موفق آموزش را سرمایه گذاری بسیار پر بازده روی خودشان می دانند و افراد نا موفق آموزش را هزینه می بینند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

کتاب علمی کاربردی بیمه آتش سوزی

کتاب علمی کاربردی بیمه آتش سوزی

علی اکبر پارسا
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی