تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
در زمان های تصمیم گیری است که سرنوشت ما رقم زده می شود. - آنتونی رابینز

تا همین چند سال‌ اخیر، اکثر مردم تنها راه پس‌انداز یا حتی سرمایه‌گذاری کردن را نگهداری پول‌های خود در بانک می‌دانستند. دلیلش هم این بود که با سایر روش‌های سرمایه‌گذاری آشنایی نداشتند. مثلاً آن‌ها نمی‌دانستند که یک فرد عادی می‌تواند با سرمایه‌گذاری در واحدهای یک شرکت تولیدی، به اندازه دارایی خود در مالکیت آن‌ شرکت مشارکت کند. یا اینکه به اندازه دارایی خود در یک شرکت سرمایه‌گذاری سهیم شود.

 

نکاتی اموزنده در سرمایه گذاری در بورس:

 

1 – متاسفانه در خرید و فروش سهام بعضی از افراد درباره بنیاد یک سهم تحلیل، تحقیق و مطالعه نمی‌کنند و از روی احساس و فقط از روی صف خرید و فروش تصمیم میگیرند و اصولآ هم با شکست زندگی خود را به باد می‌دهند.

 

2- اگر از لحاظ سیستماتیک و تکنیکال به اصول و بنیاد یک سهم ایمان دارید و آن را باور دارید با آن بمانید تا به نتیجه برسید و با پریدن از این شاخه به آن شاخه جزء از دست دادن زمان و از بین رفتن دارایی‌تان عایدی دیگری نخواهد داشت.

 

3 – قبل از خرید کردن سهامی دارایی های آماده فروش آن شرکت که در سود آوری و تعدیل مثبت را باعث میشود برسی کنید و علاوه بر تحقیق به پروژه های فروش و یا در دست احداث آن حضور یابید و از افرادی که در آن پروژه ها فعالیت میکنند درباره آن تحقیق کنید.

 

4 – با عوض کردن سهام‌ مختلف به قصد نوسانگیری فقط استرس خود را بیشتر میکنید و باعث دادن کارمزد به کارگذاری می‌شوید و این مورد برای شما با زیان همراه میشود و یا اگر هم سودی بدست بیاورید مناسب و شایسته این هم دلشوره و استرس نمیباشد.

 

5 – اگر سهمی را در کف قیمت خرید کنید و به سود آوری آن از لحاظ بنیاد و پتانسیل رشد در آینده با توجه به دارایی های آماده فروش آن ایمان دارید با آن بمانید و تا یک سود خوب با آن نکردید فروشنده نباشید.

 

بیشتر انسان‌ها، زمانی نا امید می‌شوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده با فکر و منطق تصمیم بگیرید به شایعات توجه نکنید و احساسی عمل نکنید چون ممکن است در آینده بر اثر یک اشتباه حسرت و افسوس بیشتر از سود کردن شما را آزار دهد. برای رسیدن به خواسته‌هایتان تحلیل و تحقیق کنید. عجول نباشید ترس به خودتان راه ندهید تحمل داشته باشید و صبوری کنید چون خداوند با صابران است.

 

 

منبع:

بورسینس

 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
فاطمه منتظرقائم |   1396/05/05 00:02:10   |
0     0
بیشتر انسان‌ها ، زمانی نا امید می‌شوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده …



با فکر و منطق تصمیم بگیرید به شایعات توجه نکنید و احساسی عمل نکنید چون ممکن است در آینده بر اثر یک اشتباه حسرت و افسوس بیشتر از سود کردن شما را آزار دهد.



برای رسیدن به خواسته‌هایتان تحلیل و تحقیق کنید. عجول نباشید ترس به خودتان راه ندهید تحمل داشته باشید و صبوری کنید چون خداوند با صابران است.



روی احساس و فقط از روی صف خرید و فروش تصمیم میگیرند و اصولآ هم با شکست زندگی خود را به باد می‌دهند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

بانکداری اخلاقی با رویکرد اسلامی (ضوابط اخلاقی و تدابیر ساختاری)

بانکداری اخلاقی با رویکرد اسلامی (ضوابط اخلاقی و تدابیر ساختاری)

حسین عیوضلو، وهاب قلیچ
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی