تبلیغ تاپ 1
میزکار کاربران
هر کاری که تصمیم آن را بگیرید، نصفش را انجام داده اید. - آبراهام لینکلن

 

روش های محاسباتی و ارزیابی ریسک های مختلف بیمه های عمر

نویسنده: غدیر مهدوی، علی رضا دقیقی اصلی، ابراهیم عباسی، لیلی نیاکان، فرزین حاجتی، فراز رنج پور، داوود حسینی، عباس رنجبر، زهره مسلمانی، عزت اله حقیقی

 

کتابفروشی آنلاین

 

 
 

نام کتاب: روش های محاسباتی و ارزیابی ریسک های مختلف بیمه های عمر

نام نویسنده: غدیر مهدوی، علی رضا دقیقی اصلی، ابراهیم عباسی، لیلی نیاکان، فرزین حاجتی، فراز رنج پور، داوود حسینی، عباس رنجبر، زهره مسلمانی، عزت اله حقیقی، احسان لواسانی، مرتضی حسنی

توضیحات   

کتاب روش های محاسباتی و ارزیابی ریسک های مختلف بیمه های عمر به ادبیات کلی اصول مدیریت ریسک و ارزیابی ریسک اشاره دارد و به طور خاص و همه جانبه به مفهوم مدیریت و ارزیابی ریسک در صنعت بیمه و بیمه عمر پرداخته است. 
این کتاب همچنین با توجه به ضرورت دسترسی به استاندارد و فرایند روشن در زمینه ارزیابی ریسک بیمه های عمر در کشور انتشار یافته است.
 این کتاب با ابعاد مختلف مفهوم ریسک، روش های اندازه گیری آن در صنعت، بررسی فرایند مدیریت ریسک در صنعت و بررسی فرایند ارزیابی ریسک و همچنین بررسی این فرایند در بیمه های عمر آشنا خواهند شد.
در کتاب حاضر برای نخستین بار طی یک مطالعه تطبیقی ، سیستم های اجرا شده در 5 بازار مهم بیمه جهان شامل آلمان، اتریش،سویس، انگلستان و ایالت متحده امریکا، برای تعیین حداکثر نرخ بهره فنی مورد بررسی قرار گرفته است.همچنین در این کتاب به مطالعه روش های محاسباتی ریسک های مالی، بیمه ای و عملیاتی و به طور خاص بر ارزیابی ریسک های بیمه ای تمرکز شده است.
این کتاب در 8 فصل با عناوین زیر تنظیم گریده است:
کلیات، مبانی ریسک، اصول مدیریت و ارزیابی ریسک، مدیریت و ارزیابی ریسک در بیمه های عمر، نرخ گذاری در بیمه های عمر،ارزیابی و محاسبه ریسک عمر در آیینه قوانین، ارزیابی ریسک در شرکت های بیمه ،جمع بندی و ارائه راهکار تنظیم گردیده است. 

 

 

مشاوره آنلاین

با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز آموزش انتخاب برتر، مسیر خود را برای ارتقاء سطح سواد و دانش مالی و حسابداری هموار نمایید.
این بخش، آماده پاسخگویی به نیازهای شما کاربران گرامی، میباشد.

معرفی کتاب

حقوق بانک مرکزی

حقوق بانک مرکزی

مصطفی السان
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • از دوستان خود دعوت کنید با تیم همسو شوید عضو تیم متفکران شوید
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی